A vállalat hivatalosan is megerősített a felhasználók jelzését követően, hogy valóban tesztelés alatt áll ez a funkció.
Adam Mosseri, az Instagram vezetője egy Threads-bejegyzésben számolt be arról, hogy a lepontozásunkat senki nem fogja látni, és senki nem fogja tudni, hogy ha konkrétan mi voltunk azok, akik negatívan értékeltük a hozzászólást. Hozzátette: a nem tetszések száma végső soron beleszámít a kommentek rangsorolásába.
Múlt hónapban az alkalmazáskutató Alessandro Paluzzi írt arról, hogy az Instagram tesztel egy ilyen funkciót, amelyet most a vállalat hivatalossá tett – írja a TechCrunch.
A mechanizmus nagyon hasonlít ahhoz, ami a Redditen már évek óta működik a le- és felszavazási rendszerrel. A Reddit ugyanakkor ezt a funkciót arra is használja, hogy a voksok alapján válogassa ki a hozzászólásokat.
A Meta is hasonló irányvonalat jelölhetett ki, azt azonban egyelőre nem tudni, hogy ezeknek a szavazatoknak akkora súlya lesz-e, mint a Redditen.
Keresztbe tett a Google a Redditnek, őrülten zuhanni kezdtek a részvények
Kétszámjegyű esést produkált a tőzsdén a social media vállalat, miután meggyűlt a baja a keresőmotor algoritmusával.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Közeleg a béke: halál fia, aki visszatér a szülőföldjére

A Pepsi 2 milliárd dollárért bekebelez egy üdítőmárkát, kilőttek a részvényei

Újabb rossz hír: ez biztosan nem hiányzott a németeknek
Alattomos módszert használtak a szombati tüntetésen, petíció is indult ellene
Tömegével pusztul a Balaton legértékesebb hala – megvan a felelőse

Végleg eldőlt a lúgos orvos sorsa

A szegedi mellett egy másik üzemet is építhet a BYD

A vásárlók 40 százaléka 40 alatti: imádják a fiatalok ezt a luxusmárkát

Figyelem, hatalmas változás jön a Messengerben
