A 2014-ben megnyitott szegedi ügyfélszolgálat jelentős regionális munkáltató a térségben.
A közlemény szerint évente mintegy kétmillió hívást kezelnek és 85 százalék az egy percen belül fogadott hívások száma a Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán, ahol november 1-jétől 121, majd 2021. január 1-jétől további 16 munkatárs dolgozik tovább alkalmazottként. Ők eddig nagyrészt munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél. A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, háromfős videochat funkciót alkalmazó csapattal is bővül.
A közleményben megjegyezték: az ügyfélszolgálat terhelése a vírusidőszak alatt a Telenornál a korábbiakhoz képest a többszörösére nőtt.
A jelenleg 75 százalékban a cseh PPF csoport, és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló Telenor Magyarország a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalata. 3,1 millió előfizetőt lát el hang- és adatátviteli megoldásokkal, digitálisan elérhető tartalmakkal, üzleti megoldásokkal és értéknövelt szolgáltatásokkal.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Telenor Magyarország Zrt. értékesítésből származó nettó bevétele tavaly 182,631 milliárd forint volt, 7,3 százalékkal magasabb, mint 2018-ban. A vállalkozás adózott eredménye megközelítette a 35 milliárd forintot.
Legolvasottabb
Őrületes botrány a Covid-vakcinák körül: iszonyú, végzetes mellékhatásra bukkantak
Bezárta a kört Brüsszel, Orbán Viktor kívül maradt
Gigászi megállapodás született: áradni fog a földgáz Magyarországra
Bokros Lajos megszólalt: beállt a Tisza-csomag mögé, megpiszkálná a nyugdíjkorhatárt és az adókat is
Vége a prémium adta kényelemnek: durván bekeményít a YouTube a családoknak
Káoszba fulladt a nap: brutális sztrájkhullám bénította meg a mediterrán országot
Érdemes újratervezni a megtakarításokat: 28 százalék adókedvezmény vágható zsebre
Ha ez megtörténik, vége lehet az árrésstopnak
Betegséglavina zúdult az országra: tömegek dőlnek ki