A Brand Finance Global 500 összesített jelentése szerint 2024-ben is a legnagyobb és legnyereségesebb autógyártó lett a Toyota Csoport vezető márkája, a Toyota. A márkaértékelési tanácsadó cég számításai szerint az elmúlt évben 23 százalékkal 64,7 milliárd dollárra növelte a márkaértékét az ázsiai cég, minek köszönhetően a tavalyi évben is japán vállalat maradt a legértékesebb autómárka.
Ezzel az eredménnyel a legnagyobb értékűre becsült japán brandként és összesítésben a világ 18. legértékesebb márkájaként végzett (a lista első három helyét egyébiránt az Apple, a Microsoft és a Google foglalta el).
A Brand Finance 92,3-as márkaerősségi indexxel AAA+ márkaerősségi besorolással minősítette a japán vállalkozást – olvasható a Toyota Central Europe – Hungary Kft. közleményében.
Az Interbrand eltérő módszertannal készített értékelése szerint pedig 72,8 milliárd dollárral (a járműpiacot toronymagasan vezetve) a hatodik legértékesebb márka volt 2024-ben az ázsiai autógyártó.
Erre az autóra esküsznek a magyarok, kijött a lista
Ismét a Tesla villanyautója lett a legnépszerűbb autó a világon, Magyarországon pedig a Suzuki végzett az első helyen. A részletekről ITT olvashat.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Megbüntetik, aki túlsúlyos, pedig amúgy bevonulhatna katonának