A Brand Finance Global 500 összesített jelentése szerint 2024-ben is a legnagyobb és legnyereségesebb autógyártó lett a Toyota Csoport vezető márkája, a Toyota. A márkaértékelési tanácsadó cég számításai szerint az elmúlt évben 23 százalékkal 64,7 milliárd dollárra növelte a márkaértékét az ázsiai cég, minek köszönhetően a tavalyi évben is japán vállalat maradt a legértékesebb autómárka.
Ezzel az eredménnyel a legnagyobb értékűre becsült japán brandként és összesítésben a világ 18. legértékesebb márkájaként végzett (a lista első három helyét egyébiránt az Apple, a Microsoft és a Google foglalta el).
A Brand Finance 92,3-as márkaerősségi indexxel AAA+ márkaerősségi besorolással minősítette a japán vállalkozást – olvasható a Toyota Central Europe – Hungary Kft. közleményében.
Az Interbrand eltérő módszertannal készített értékelése szerint pedig 72,8 milliárd dollárral (a járműpiacot toronymagasan vezetve) a hatodik legértékesebb márka volt 2024-ben az ázsiai autógyártó.
Erre az autóra esküsznek a magyarok, kijött a lista
Ismét a Tesla villanyautója lett a legnépszerűbb autó a világon, Magyarországon pedig a Suzuki végzett az első helyen. A részletekről ITT olvashat.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Útra keltek a fuvarozók: elesett a pálya a több ezresre bővülő tüntetés miatt, Lázár tárcája továbbra is értetlenül áll
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek
Meghalt Chris Rea