Állítólag százmillió euró körüli összeget fizetnek az üzletágért, amely nem váltotta be maradéktalanul a hozzá fűzött reményeket, így az amerikai piacról például 2019-ben kénytelenek voltak kivonulni.
A Share Now 14 európai nagyvárosban, így Budapesten is jelen van. Flottája tízezer autót számlál, negyedük elektromos hajtású, míg felhasználóik száma meghaladja a hárommilliót. A Stellantis hasonló profilú szolgáltatása, a Free2move 2500 gépjárművel üzemel - írja a portál.
Kapcsolódó
Brigitte Courtehoux, a Stellantis illetékese szerint újabb lépést tettek afelé, hogy a világ legnagyobb autómegosztó szolgáltatójává váljanak, és elérjék a 2025-re kitűzött 700 millió eurós és a 2030-ra várt 2,8 milliárdos forgalmat.
Az üzletág eladásával a BMW és a Mercedes-Benz együttműködése nem szakad meg, közös mobilitási platformjukon, a Free Now-n rollerektől az autókon át a taxikig számos járművet lehet foglalni, míg a Charge Now az elektromos töltőhálózathoz enged hozzáférést.
A Stellantis árfolyama 2,1 százalékkal erősödött.
Legolvasottabb
Magyarországra jöhet Vlagyimir Putyin, már az időpont is megvan
Csőbe húzták az olimpiai bajnokot, mintegy 100 millió forintra vethet keresztet
Nem áll le a kormány a pénzosztogatással, újabb milliárdokról döntöttek
Figyelmeztet a nyugdíjszakértő: 280 ezer forint állami támogatást is be lehet gyűjteni még idén
Nagy bejelentést tett az államtitkár: így változnak jövőre a családtámogatások
Bosszankodhatnak az ügyfelek: totális hálózati káosz a One-nál
Tovább dagad a botrány: több városban is eljutott a gyerekekhez a lárvákban úszó csokimikulás
40 millió forintot kap, aki nyomra vezeti a rendőrséget
Donald Trump: Nem ígértem pénzügyi segítséget Orbán Viktornak