A Google videómegosztója több hivatalos közvetítő partnerrel is együttműködött, melyek között az NBCUniversal, az Eurosport, a Claro Sports és a CazéTV is helyet kapott, hogy átfogó élményt nyújthassanak az ötkarikás játékok több ezer órányi tartalmával.
A közvetítések során a statisztika szerint több mint 40 milliárd percnyi olimpiai tartalmat néztek meg a YouTube-felhasználók, ideértve a hivatalos olimpiai és a közvetítők csatornáin megjelenő tartalmakat is.
Kapcsolódó
A megtekintett tartalmaknak együttesen több mint 12 milliárdos megtekintése volt, és több mint 850 millió egyedi felhasználó nézett olimpiai tartalmakat a videómegosztón.
A nézők a tartalmak több mint 35 százalékát a csatlakoztatott tévékészülékükről, a nappalijukban nézték – tette hozzá a platform blogbejegyzésében.
Még mindig nem hajlunk az olimpia rendezése felé
Csupán az emberek 41 százaléka támogatna egy Magyarországon rendezett olimpiát, 55 százaléka nemmel vagy inkább nemmel válaszolt az erről szóló kérdésre.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Elege lett a magyaroknak a hírekből, teljesen másra vágynak az interneten
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának