Az S&P Global által összeállított konszenzusos becslések alapján a Wall Street arra számít, hogy 11,1 milliárd dolláros bevételről, valamint 7,08 dolláros részvényenkénti nyereségről fog a Netflix beszámolni.

Az elemzések szerint a Netflix növekedésének fő hajtóereje ebben a negyedévben az év elején bevezetett áremelések, valamint a kialakulóban lévő hirdetési szegmens lesz. Az Antenna adatai alapján ez a szegmens a streaming-szolgáltató növekedésének közel felét tette ki az amerikai piacon 2025 első öt hónapjában.

Az elemzők a Business Insidernek azt nyilatkozták, gyorsan növekedő, olcsóbb csomag erős pályán halad, és végül több bevételt hozhat felhasználónként, mint a reklámmentes csomag.

Az áremelések és a hirdetési szintje a Netflix fő növekedési katalizátorává vált, mivel a jelszó-megosztás elleni fellépés eredményessége lassan kifullad.

A streaming óriás tavaly megdöntötte előfizetői növekedési rekordját, miután szankcionálni kezdte a jelszómegosztást, aminek hatására 41 millió nettó regisztrációt generált, ebből csak a negyedik negyedévben 18,9 milliót.

Ugyanakkor az elemzők úgy látják, hogy a vállalat a legtöbb könnyen elérhető lehetőséget már kiaknázta: ugyan már nem hozza nyilvánosságra az előfizetőinek számát, azonban az Antenna becslése szerint a havi bruttó növekedés lelassult az Egyesült Államokban.

Ugyanakkor a Netflix elemzői bíznak abban, hogy a jelszó-megosztás visszaszorítása ellenére továbbra is növekedni fog a vállalat, amelyre kedvező hatással lesz a második félév igencsak erősnek ígérkező tartalomkínálata.

A tévézésnek annyi, történelmi fordulathoz értünk

A Nielsen szerint egyre fogynak a tv-nézők, már többen használnak streaming platformokat a lineáris televíziózás helyett.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.