A H&M a gyenge kereslet miatt még az idén bezárja az Afound online divatüzletét – közölte a svéd csoport szerdán a közleményében.
„Az Afound jelenlegi helyzetét értékelve nem látunk elég keresletet, részben azért, mert a márkák egyre inkább a saját csatornáikat választják az értékesítéshez, hogy tovább erősítsék vásárlói kapcsolataikat”
– közölte a H&M.
Az Afound 2018-ban indult outlet üzletként, fizikai boltokkal, amelyekben számos külső márka leárazott ruháit árulták. Az üzlet később az online terjeszkedés irányába terelte a stratégiáját. 2018-ban az Afound hét európai országban, köztük Svédországban, Németországban és Hollandiában árult ruhákat a honlapja szerint – írja a Reuters.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Káoszba fullad az Eurovíziós Dalfesztivál, ebből nagyon nehéz lesz felállni
Rekordszintű támogatás: jöhet az alkoholzár
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra