A H&M a gyenge kereslet miatt még az idén bezárja az Afound online divatüzletét – közölte a svéd csoport szerdán a közleményében.
„Az Afound jelenlegi helyzetét értékelve nem látunk elég keresletet, részben azért, mert a márkák egyre inkább a saját csatornáikat választják az értékesítéshez, hogy tovább erősítsék vásárlói kapcsolataikat”
– közölte a H&M.
Az Afound 2018-ban indult outlet üzletként, fizikai boltokkal, amelyekben számos külső márka leárazott ruháit árulták. Az üzlet később az online terjeszkedés irányába terelte a stratégiáját. 2018-ban az Afound hét európai országban, köztük Svédországban, Németországban és Hollandiában árult ruhákat a honlapja szerint – írja a Reuters.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Eltörölnék a Brexitet a munkáspártiak
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Hódít a magyarellenesség? Annyi a támogatójuk, hogy lazán tarolnának a román szélsőségesek, élükön Georgescuval
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna