Egy független szakértői bizottság által javasolt rendelet szerint várhatóan 2020-tól minden, az Európai Unióban gyártásba kerülő új típusba, 2021-től pedig minden forgalomba hozott új személygépkocsiba és kistehergépjárműbe kötelezően be kell építeni egy független fogyasztásmérő rendszert - írja a lap.
Az intézkedésre azért van szükség, mert a valós fogyasztás köszönőviszonyban sincs a gyártók által megadott értékekkel. Az International Council on Clean Transportation (ICCT) nemrégiben megjelent tanulmánya szerint az új személygépkocsik fogyasztása átlagosan 42 százalékkal tér el a gyári értékektől.
Kapcsolódó
A Der Spiegel információi szerint Brüsszel a jövő év elején bocsátja ki a tervezetet szavazásra. A várható költségeket a gyártók csak nehezen fogják átterhelni a fogyasztókra, a tervezet ugyanis a mérőeszköz árát is megadja, autónként nem járhat egy eurónál több költséggel.
DeGiro
A hihetetlenül alacsony tarifák és az elégedett ügyfelek véleményei révén a DEGIRO a leggyorsabban növekvő bróker Európában. Regisztráljon, és fektessen be a DEGIRO biztonsági struktúráján keresztül.
Legolvasottabb
A szemüveg már a múlté? Zöld utat kapott az új csodaszemcsepp
Orosz tengeralattjáró a Szicíliai-szorosban: olasz kémrepülőgép figyeli a Krasznadart
Nyakunkon a kőkemény válság? Tömeges kirúgási hullám söpör végig a határmenti autógyárakon
Nyomasztóan kemény évek jönnek az ingatlanpiacon, brutális számokat kellene hozni
Életveszélyes ünnepi szokás, amiért akár 300 ezret is fizethetsz
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Túl messzire mentünk Moszkvában? 2025 után már nem biztos, hogy van visszaút
Készüljön: hétfőn visszatér a tömeg a boltokba, berúgta az ajtót az árréstop