Újra piacra kerül a RÓNA nevű üdítőital. A visszatérő üdítőital 2 literes, PET-palackos kiszerelésben tér vissza, de a klasszikus kóla és narancs ízekkel. A forgalmazásukat augusztusban indította újra a Márka Üdítőgyártó Kft.
A visszatérés célja, hogy a retró termékek iránti megnövekedett keresletet kiszolgálják, és lehetőséget adjanak a fogyasztóknak a gyerekkori ízek újraélésére – Írja a PiacésProfit.
A vállalat 2018. óta több, mint 12 milliárd forint értékű beruházást hajtott végre. Az elmúlt évek fejlesztései nyomán a Márka termelése tovább bővült: A cég 2025-ben 184 főt foglalkoztat, éves nettó árbevétele pedig meghaladja a 24 milliárd forintot. Nemrégiben a Traubisodát is visszahozták a boltok polcaira.
Már a jövő héttől kapható az ikonikus üdítő
Hosszas jogi csatározás és kormányzati közbenjárás után az első palack Traubisodák már a napokban felkerülnek egy üzletlánc polcaira, húsvétra pedig szinte minden áruházlánc kínálatában elérhetők lesznek.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Egyik csalódás a másik után: a Nemzetgazdasági Minisztérium elárulta, miért nem jöttek a számok
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal
Nem szűnik meg teljesen, de szigorítanak a BNPL szabályain
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek