Korábban a Dán Állami Vasúttársaság (DSB) használta a mozdonyokat az InterCity forgalomban, ahonnan a Nordic ReFinance cég állományába kerültek. A svéd céggel a MÁV-VOLÁN-csoport leányvállalata, a MÁV Rail Tours köt szerződést.
A vasúttársaság közlése szerint a vontatójárművek jó műszaki állapotban vannak, a megbízhatóságuk pedig jócskán meghaladja a jelenlegi állományét: a jelenlegi tulajdonos kimutatása alapján a mozdonyok rendelkezésre állási mutatójuk kiemelkedően magas.
A turbó feltöltésű dízelmotorjukat a General Motors gyártotta, károsanyag-kibocsátásuk is kedvezőbb a MÁV saját dízelmozdonyaihoz képest.
A társaság hozzátette, a mozdonyok az első mozdony engedélyeztetését és forgalomba helyezését követően érkezhetnek, és várhatóan az év végéig állnak forgalomba, miután megkapják a MÁV új arculatát.
Lázár János kiakasztotta a szakszervezeteket
Eltűnik a Volán név az építési és közlekedési miniszter döntése miatt, amely egyesülésre kötelezi a MÁV-START Zrt.-t és a Volánbusz Zrt.-t.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Kemenesi: ez nem szuperinfluenza
Megtámadták a Rossmannt – nem tudni, mennyi idő, mire helyreáll a világ rendje
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!