A nagyjából 300 kilométer hosszúra tervezett sztráda a jelenlegi, sugaras gyorsforgalmi úthálózat köti majd össze. A tervezői asztalon 2001 óta áll a gyűrű, ám eddig mindössze egy 20 kilométeres szakasz készül.
Most azonban ez megváltozhat. a Magyar Építők szerint közbeszerzést írtak ki a gyorsforgalmi út újabb szakaszának tervezésére, emellett pedig az 51-es főúthoz kapcsolódó bajai déli elkerülő is megépülhet, valamint a 47-es út algyői Tisza-hídja is 2x2 sávosra bővül.
A közbeszerzés nyertesének feladati közé tartozik az M9-es gyorsforgalmi út 51-es és 53-as főút közötti 57 kilométeres szakaszának tervezése Tompáig, déli lekötéssel, továbbá kerékpárút tervezése Jánoshalma és Kiskunhalas között, valamint egy mérnökségi telep megtervezése Jánoshalmán.
A feladatok közé tartozik még a bajai déli elkerülő kivitelezése során az 51-es főúton az elkerülő és Hercegszántó közötti szakasz 2x2 sávossá fejlesztése.
Az algyői Tisza-híd a 2x2 sávra bővítés mellett egy kerékpáros átvezetőt és egy keresztirányú, külön-szintű gyalogos és kerékpáros átvezetést is kap a 47-es út csomópontjában.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Elfogyott a türelem: Karácsony hangosbemondókon üzen a kormánynak
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést