„Minél nagyobb a napi hajtás, annál fontosabb, hogy érezzük, nem vagyunk egyedül” – üzeni a 130 éves jubileumát ünneplő Soproni új reklámja. Közleményében a tradícióira és innovációira egyformán büszke sörmárka arra hívja fel a figyelmet, milyen nagy erő rejlik a közösségekben és az összetartozásban. 

Kifejtették: az ország népszerű sörmárkája nem csupán egy izgalmas, limitált kiadású sörrel jelentkezik, hanem megújult külsőbe is öltöztette söreit a 130. születésnap apropóján.

Az új Szűretlen Lager különleges, friss ízélményt ígér – egy kis rituáléval fűszerezve. Mi a titok? A Soproni jubileumi, limitált kiadású sörújdonsága egy „fordulat” révén invitál izgalmas utazásra a sörök világába.

Azt tanácsolják: a tökéletes fogyasztói élményhez a dobozt felbontás előtt javasolt egyszer megfordítani, palackos termék választása esetén pedig, miután korsóba töltöttük a sör kétharmadát, óvatosan forgassuk körbe az üveg alján maradt folyadékot, majd öntsük azt is a pohárba.

A Soproni sörfőző mesterei mindenkit arra biztatnak, próbálja ki ezt az apró szertartást – és hozza ki a legtöbbet a limitált sörkülönlegességből.

Igazi szülinapos újítás a látványosan megváltozott dizájn is. A friss, letisztult külső egyszerre szólítja meg a fiatalabb generációk tagjait és teremt összhangot a Soproni termékcsalád tagjai között. Természetesen csupán az arculat változott: a magas minőség és a jól ismert, közkedvelt ízek megmaradtak. A Soproni Sörgyár 1895 óta dolgozik azért gondos odafigyeléssel, hogy olyan söröket készítsen, melyek széles körben járulnak hozzá a sörkultúra ápolásához. 

A Heineken Hungária Zrt. marketing igazgatója elmondta: „130 éve hozzuk össze az embereket – mert együtt mindig jobb! Új reklámfilmünkkel is arra szeretnénk felhívni a figyelmet, mekkora erő rejlik a közös élményekben. A legfontosabb emlékeink mindig olyan dolgokról szólnak, amelyeket másokkal együtt éltünk át, a Soproni pedig büszke arra, hogy 1895 óta jelen van az összetartozás felejthetetlen pillanataiban.”

Az innováció éppen úgy ott szerepel a márka kiemelt értékei között, mint a 130 éves tradíció ápolása

– osztotta meg gondolatait a Soproni Sörgyár jubileuma alkalmából Perényi Katalin.

A megújult portfólió már megtalálható az üzletek polcain. A bevezető kampányhoz csatlakozó, az Alcsúti Arborétumban és egy autentikus csepeli kiskocsmában forgatott reklámfilm – amelyben a Heineken Hungária munkatársai is szerepelhettek statisztaként – április 14-től látható a digitális felületeken és a televíziós csatornákon.

Kimegy a divatból az alkohol?

Érdekes tendenciára figyeltek fel a hagyományosan nagy sörivónak tekintett Hollandiában: egyre emelkedik az alkoholmentes vagy alacsony alkoholtartalmú sörök értékesítése. Bővebben.