Közel száz kollégánk összehangolt munkájának köszönhetően megkezdődött a szombat délután kisiklott konténerek daruzása Szegeden, a baleset helyszínénél. A szakemberek elbontották a felsővezetéket, így a speciális kialakítású baleseti daru már hozzáfér a siklott kocsik rakományához, megkezdődött a konténerek áthelyezése – szerepel a Mávinform szerkesztőségünkhöz is eljuttatott vasárnap délutáni közleményében.

A vasúttársaság arról is tájékoztatott, hogy az érintett szakaszon a vasúti pályatest több száz méter hosszban rongálódott, a helyreállítás jelenleg is megfeszített tempóban zajlik. Kollégáink folyamatosan azon dolgoznak, hogy mihamarabb megindulhasson a közlekedés, a jelenlegi információink alapján várhatóan szerda üzemkezdettől korlátozásokkal, de valamennyi Szegedet érintő vonalon megindulhat a vonatforgalom.

Az Országos Haváriaközpont intézkedését követően a vasárnap délutáni csúcsforgalomban elegendő busz áll készenlétben utasaink elszállítására, valamint több szegedi helyi járaton is elfogadják a vonatjegyeket

– írják. 

Kép: MÁV Magyar Államvasutak Zrt.

Ugyanakkor arra is kérik az utasokat, hogy utazás előtt feltétlenül tájékozódjanak a Mávinform felületein.

A felújított győri vonal lett a második legproblémásabb a MÁV 2024-es toplistáján

A MÁV közlekedésében tavaly a Budapest-Záhony vasútvonalon akadt a legtöbb gond, a felújított győri szakasz a második helyre került; a legtöbbet késő tavalyi vonat kilenc és fél óra alatt ért Budapestről Ausztriába.

A részletekről ITT írtunk bővebben.