Az E.ON Hungária Csoport sikeresen befejezte az informatikai átállást, amely során egységesítette áramhálózati ügyfélkiszolgáló rendszereit. Az átállás miatt egyes ügyfelek legfeljebb 3 hetes csúszást tapasztalhattak az MVM Next-től érkező villamos energia elszámoló számlák érkezésében – szerepel az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. és az E.ON Hungária Csoport közös sajtóközleményében.

Ebben írnak arról is, hogy a lezajlott informatikai átállás első sorban az E.ON Hungária Csoporthoz tartozó ELMŰ Hálózati Kft. ellátási területét, azaz Budapestet és Pest vármegye legnagyobb részét, kisebb mértékben az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. ügyfeleit érintette.

A változások célja, hogy az E.ON Hungária Csoport az informatikai rendszerek egységesítésével egyszerűsítse az ügyintézést minden ügyfele számára.

Június 22. és július 15. között az elszámoló számla alapját képező éves leolvasási adatok, valamint az okosmérővel rendelkezők június havi elszámoláshoz szükséges adatai az átállás miatt az E.ON-tól csak később érkeztek az MVM Next rendszereibe, emiatt egyes ügyfelek csak a napokban fogják kézhez kapni ezen számlájukat.

Az érintett ügyfeleknek az MVM e-mailben és postai úton érkező levélben küldött korábban tájékoztatást az egybecsúszó számlák fizetési rendjéről, halasztott fizetési lehetőségről.

Az átállással kapcsolatban bővebb információ az MVM oldalán olvasható. 

Az informatikai rendszerek egységesítése miatt egyes áramhálózati ügyek intézésében még érezhetnek változásokat az E.ON ügyfelei, valamint megváltoztak az ELMŰ Hálózati Kft. ügyfélszolgálati elérhetőségei és mobilalkalmazása is. Erről részletes tájékoztatás az E.ON weboldalán érhető el. 

Továbbra is érvényes, hogy a műszaki jellegű ügyekben az ügyfelek az illetékes áramszolgáltatóhoz – jelen esetben az E.ON társaságaihoz – fordulhatnak, míg az egyetemes szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés az MVM Nextnél lehetséges.