Barbie nemcsak a mozivásznakon hódít, hanem népszerűsége átszivárgott a valóságba is, ugyanis itthon és a régióban szinte a premier után az ikonikus babákat elkezdték keresni a fogyasztók az Árukereső.hu-n.

Itthon 75 százalékkal ugrott meg az érdeklődés Barbie iránt, míg Csehországban és Szlovákiában 30 százalék körüli értékkel nőtt a keresések száma.

Egyértelmű tehát, hogy az élőszereplős adaptáció újra felkeltette az érdeklődést a termék iránt.

Előfordulhat, hogy a szülőkben izzította a nosztalgia tüzét, de az is lehet, hogy új rajongókat vonzott maga köré a márka.

Heti másfél millió forintért keres hivatásos Uno-játékost a Mattel

Gyorsan jövedelmező álláshirdetéssel támad a Mattel: Uno-őrült játékosként kell megtanítani kártyázni az embereket. Komoly fizetés a jutalom. Bővebben >>>

A Lego és a Barbie baba egyszerre tért vissza

Mattel figuráján túl a Lego is népszerűbb lett az utóbbi időben:

 

  • itthon körülbelül 20 százalékkal,
  • míg cseh és szlovák szomszédainknál közel 17 százalékkal többet kerestek rá az iskolakezdés előtt.

 

Mindenki észben tartja az inflációt

A Barbie baba és a vígjáték persze nem tudta teljesen elterelni a figyelmet az inflációról, ugyanis Magyarországon továbbra is hatalmas az érdeklődés a cukor iránt:

közel négyszer annyit kutatták az ár-összehasonlító oldalakon a legjobb árakat a tudatos fogyasztók az előző hónaphoz képest.

Az élelmiszeren lévő fókusz aktualitása abban is megnyilvánul, hogy Csehországban és Szlovákiában nyoma sincs ilyen mértékű változásnak.

 

A Barbie a kasszáknál legyőzte az Oppenheimert

Mióta a mozik az új Barbie és az atomfegyver megalkotásáról szóló Oppenhaimer filmeket vetítik, a hétvége adataiból az látszik, hogy a Barbie kenterbe veri az Oppenheimert. Bővebben >>>