A Momentum politikusa bejegyzésében kiemeli, hogy a MÁV a ~7000 kilométeres vasúti pályahálózat karbantartására és a felújítására évi 42 milliárd forintot kap, Lázár most pedig egy 32,5 milliárdos beruházásra utasította őket. Az Index is írt róla, hogy a miniszter a Budapest–Győr–Hegyeshalom vasútvonal huszonöt kilométeres szakaszára rendelt el azonnali felújítást.

A vasút vezetése hosszan levelezett Lázár Jánossal, hogy az szerezzen forrást Varga Mihálytól, ehelyett kapták a leteremtést

– teszi hozzá Fekete-Győr.

„Abból az állami költségvetésből nem sikerül az állami vasútra eleget költeni, amiben mindig akadnak százmilliárdok propagandára" – írja posztjában az országgyűlési képviselő, szóba kerülnek az állami ünnepségek és a jachtozások majd megjegyzi, hogy a miniszter gőgjét semmi sem indokolja, viselkedése pedig – szerinte – bunkó. 

Az ellenzéki képviselő azt is írja, hogy ezzel az erővel „holnaptól bármelyik magyar polgár bemehet a bankba, követelheti százmillió forint kifizetését, és ha közlik vele, hogy nincs annyi a számláján, visszakiabálhat, hogy ne okoskodjanak, oldják meg”.

Lázár János: jön az újabb gyűrű Budapest körül

A kormány egy logisztikai gyűrűt hoz létre, amely rácsatlakozik a Budapest-Belgrád vasútvonal fejlesztésre és a V0-ás vasúti körgyűrűre, ebben a fejlesztésben Biatorbágynak döntő szerepe van – mondta az építési és közlekedési miniszter. Bővebben>>>