A Popeyes világszerte híres merész, cajun fűszerezéséről és az Egyesült Államokban 2019-ben hatalmas szenzációt keltő The Chicken Sandwichéről. A megnyitón a vendégek is megkóstolhatták a márka legendás termékét, amelyben a csirkét egyedi fűszerkeverékében legalább 12 órán át pácolják, majd kézzel panírozzák és sütik aranybarnára a kívül ropogós, belül szaftos tökéletességig.
A megnyitó a márka New Orleans-i gyökereit idézte: a szendvics helikopteres szállítását élő jazz-zenekar kísérte, ezt követően az ünneplés a Westend ételudvarában folytatódott, ahol az első 100 vendéget különleges meglepetésekkel várták.
Kapcsolódó
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy ezt az ikonikus márkát Magyarországra hozhattuk, és első éttermünket a Westendben nyithattuk meg. Ez még csak a kezdet – alig várjuk, hogy tovább terjeszkedjünk Magyarországon” – mondta Sümegi László, a Fusion-BP Restaurants Kft. ügyvezető igazgatója.
A Westendben megnyílt új étterem élénk, modern dizánja vidám New Orleans-i hangulatot tükröz, játékos színek és művészeti elemek idézik fel a város szellemét.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Hatalmas delegációt küld Orbán Viktor Moszkvába, Oroszországban is erről beszélnek
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát