A Tesco emelte az idei pénzügyi évre vonatkozó nyereség-előrejelzését – írja a Bloomberg.

Nagy-Britannia legnagyobb szupermarketlánca versenyképes áraival és saját márkás termékeinek választékával a vártnál több vásárlót vonzott.

A vállalat közlése szerint 3,1 milliárd font – 4,2 milliárd dollár – korrigált üzleti nyereségre számít az idén, szemben a korábbi 3 milliárd fonttal.

A hírportál beszámolt róla, hogy a Tesco Finest saját márkás termékcsalád már harmadik éve kétszámjegyű növekedést mutat, a Clubcard hűségprogramban pedig több mint 24 millió brit háztartás vesz részt. A program értékes adatokat szolgáltat a Tesco számára a személyre szabott ajánlatok kidolgozásához.

Ken Murphy vezérigazgató szerint a kihívás most az, hogy a vállalat az év második felében is megtartsa lendületét.

A Tesco részvényei április óta több mint 40 százalékot emelkedtek, és jelenleg a 2013 óta legmagasabb szinten forognak.