A Tesco emelte az idei pénzügyi évre vonatkozó nyereség-előrejelzését – írja a Bloomberg.
Nagy-Britannia legnagyobb szupermarketlánca versenyképes áraival és saját márkás termékeinek választékával a vártnál több vásárlót vonzott.
Kapcsolódó
A vállalat közlése szerint 3,1 milliárd font – 4,2 milliárd dollár – korrigált üzleti nyereségre számít az idén, szemben a korábbi 3 milliárd fonttal.
A hírportál beszámolt róla, hogy a Tesco Finest saját márkás termékcsalád már harmadik éve kétszámjegyű növekedést mutat, a Clubcard hűségprogramban pedig több mint 24 millió brit háztartás vesz részt. A program értékes adatokat szolgáltat a Tesco számára a személyre szabott ajánlatok kidolgozásához.
Ken Murphy vezérigazgató szerint a kihívás most az, hogy a vállalat az év második felében is megtartsa lendületét.
A Tesco részvényei április óta több mint 40 százalékot emelkedtek, és jelenleg a 2013 óta legmagasabb szinten forognak.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megbüntetik, aki túlsúlyos, pedig amúgy bevonulhatna katonának
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Trump bizalmasa alkoholista személyiségnek tartja a főnökét, az elnök elismeri