A Tesco emelte az idei pénzügyi évre vonatkozó nyereség-előrejelzését – írja a Bloomberg.
Nagy-Britannia legnagyobb szupermarketlánca versenyképes áraival és saját márkás termékeinek választékával a vártnál több vásárlót vonzott.
Kapcsolódó
A vállalat közlése szerint 3,1 milliárd font – 4,2 milliárd dollár – korrigált üzleti nyereségre számít az idén, szemben a korábbi 3 milliárd fonttal.
A hírportál beszámolt róla, hogy a Tesco Finest saját márkás termékcsalád már harmadik éve kétszámjegyű növekedést mutat, a Clubcard hűségprogramban pedig több mint 24 millió brit háztartás vesz részt. A program értékes adatokat szolgáltat a Tesco számára a személyre szabott ajánlatok kidolgozásához.
Ken Murphy vezérigazgató szerint a kihívás most az, hogy a vállalat az év második felében is megtartsa lendületét.
A Tesco részvényei április óta több mint 40 százalékot emelkedtek, és jelenleg a 2013 óta legmagasabb szinten forognak.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol
Befellegzett a sufnituningnak, a BMW forradalmat indít el ezzel a spéci alkatrésszel
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye
Megmutatjuk 2026 összes szabadnapját – így tervezze a szabadságát