A világ legnagyobb sörgyártója, az Anheuser-Busch InBev növekvő profittal és bevétellel zárta a második negyedévet. A belga székhelyű cég pénzügyi jelentése alapján a második negyedévben a korrigált kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) éves szinten 10,2 százalékkal, 5,302 milliárd dollárra emelkedett.
A második negyedéves bevétel 15,33 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 15,12 milliárd dollárról. Összehasonlítható alapon éves összevetésben 2,7 százalékkal bővült a vállalat negyedéves bevétele.
Kapcsolódó
A vállalat portfóliójába tartozik egyebek mellett a Stella Artois, a Beck's, a Budweiser, a Bud Light, a Corona, valamint a Hoegaarden.
A teljes értékesítési volumen 0,8 százalékkal zsugorodott, a sörök értékesítési volumene 1,3 százalékkal csökkent, a sörön kívüli termékeké azonban 3,4 százalékkal bővült.
A vállalat adózott eredménye 1,811 milliárd dollárra emelkedett az előző év azonos időszakában elért 1,452 milliárd dollár után. Az egyszeri tételek nélküli részvényenkénti nyereség az egy évvel korábbi 72 centről 90 centre nőtt, felülmúlva az elemzők által várt 85 centet. Az Anheuser-Busch InBev megerősítette, hogy az idei évre az EBITDA 4-8 százalékos növekedésére számít.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Ezért kell holnap tankolni, nem ma
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Hiába az ígéretek, tovább nőttek a várólisták
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Váratlan hír: drámai drágulás nélkül vezethető ki az árrésstop