Az Egyesült Királyságban megjelent hirdetésben egy tornacipő szerepelt, mellette a következő felirat: „Most csak 26 font a Nike-nál!” valamint látható volt a felrobbanó fej és fekete szív hangulatjel.
A hirdetés 2023 decemberében jelent meg a több nagy márka lábbelijét és ruházatát árusító The Sole Supplier online piacterének X fiókján – áll az Advertising Standards Agency (ASA) határozatában, amelyet a CNN hozott nyilvánosságra. A meghirdetett termék méreteit olyan mértékben korlátozták, hogy a felnőttek jelentős része nem tudja megvásárolni a kívánt méretet – áll a szövegben, amely kimondja, hogy a hirdetés nem jelenhet meg újra.
A Nike nem értett egyet az értékeléssel, szerinte az észszerű fogyasztó feltételezi, hogy a termék korlátozott számú méretben kapható. Az amerikai sportruházati óriás azt mondta, nyitott annak mérlegelésére, hogyan jelenítsék meg a méretinformációkat nyomatékosabban a jövőbeni hirdetésekben – közölte az ASA.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Itt az újabb balatoni jégpálya
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni