Ezen időszak alatt nem lesz elérhető:

  • a ker.mvmnext.hu online ügyfélszolgálat,
  • az MVM Next EnergiApp,
  • valamint nem lesz lehetőség az előre fizetős mérők feltöltésére (Lapker üzletekben sem),
  • mérőóraállás bejelentése csak telefonos ügyfélszolgálaton lesz elérhető.

Kérik, hogy aki előre fizetős mérővel rendelkeznek, időben gondoskodjanak a mérő feltöltéséről.

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. 2024 első fél évében telefonon, online és személyesen is megkeresi ügyfeleit adategyeztetés céljából a gördülékeny ügyintézés érdekében – tájékoztatott az energetikai cég. A közlemény szerint az egyeztetés az ügyfél hivatalos okmányaiban szereplő egyes személyes adataira és elérhetőségeire (név, lakcím, születési hely és idő, anyja neve, telefonszám, e-mail-cím), továbbá az energiaszolgáltatással kapcsolatos egyéb szerződéses adatokra vonatkozik. Erről itt írtunk Többet >>>