Elindult az Indamedia csoport új média és marketing-kommunikációs online kiadványa, a MediaFuture.
A 2024. januárjában indult kiadvány elsősorban a szakmai közösséget célozza meg, célkitűzése pedig egy olyan prémium minőségű, inspiráló, szakmailag hiteles és előremutató oldal létrehozása, amely nemcsak hazai, de nemzetközi viszonylatban is releváns és naprakész információkkal látja el a magyarországi kommunikációs iparág minden szereplőjét.
A kiadványban önálló teret kap a média, a marketing-kommunikáció, a reklám, a PR és egyéb kapcsolódó területek, illetve igyekszik minden olyan témában információval szolgálni, amely megkönnyíti a rendkívül gyorsan változó iparág szereplőinek munkáját.
Egy állandó újságírói és szerkesztői csapat mellett a magyar kommunikációs szakma legkiemelkedőbb szakembereivel, mint külsős szerzőkkel is készülnek, olyan szakértőkkel, akik hazai és nemzetközi tapasztalataikkal, tájékozottságukkal és gyakorlati tudásukkal hiteles forrást jelentenek a leendő olvasóknak.
Az új portált ezen a linken lehet elérni.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Hódít a magyarellenesség? Annyi a támogatójuk, hogy lazán tarolnának a román szélsőségesek, élükön Georgescuval
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Dühöngenek a fuvarozók a Hősök terén, ahova Lázár Jánost is várják
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Rémessé is válhat a karácsonyi vacsora, támad a reflux
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek