Ahogy arról beszámoltunk, a One tavaly októberben két évre szóló márkanagyköveti szerződést kötött Majoros Péterrel, ismertebb nevén Majkával, amit aztán egy hete, július 24-én azonnali hatállyal megszüntettek az előadóművész politikai tartalmú megnyilvánulásait követően. A megbízási díj fennmaradó részét (további adománnyal kiegészítve) közhasznú, borsod-abaúj-zemplén vármegyei civil szervezetek, alapítványok és egészségügyi intézmények támogatására fordítja a magyar vállalat, amelyek a helyi közösség javát szolgálják.
A One Magyarország bízik benne, hogy kezdeményezése nemcsak példamutató, hanem méltó lezárása a márkanagyköveti együttműködés megszűntetésének.
A One közleményében kihangsúlyozta: kiemelten fontos számára, hogy a márkát képviselő személyek közéleti szerepvállalásai és nyilvános tevékenysége, a nagyközönség előtt tett megnyilvánulásaik, illetve a tudatosan vagy akaratlanul kiváltott sajtó- és médiavisszhangja a One márka értékeivel minden esetben összeegyeztethetőek legyenek. A szerződés egyoldalú megszüntetését kizárólag üzleti és etikai szempontok indokolták.
A One Magyarország az adományozás során 19, Miskolcon, Ózdon, Kazincbarcikán, illetve a megye kistelepülésein működő a helyi közösségek támogatásában kiemelt szerepet játszó civil szervezetnek mindösszesen 150 millió forintot juttat.
A támogatásból többek között jut majd a B-A-Z Megyei Kórház Gyermek Intenzív Osztály betegeinek gyógyulásáért Alapítványnak, a Bhim Rao Egyesületnek, a Kazincbarcikai Mozgáskorlátozottak Egyesületének, a Sárospataki Ösztöndíj Alapítványnak, a sajókazai Sólyom Telep Közhasznú Egyesületnek, vagy a roma gyerekek fejlesztésével foglalkozó Indahouse Egyesületnek is.
Azt is megírtuk korábban, hogy Majka eddigi legerősebb üzleti évét zárta a beszámolók alapján, 130 millió forint osztalékot vett ki cégéből. Nemrégiben az is kiderült, mennyit keres egy arénás koncerttel, a Forbes celeblistáján pedig az élre tört.