Cecilia Perez és Bianca Reed oldalnevekkel próbálkoznak a csalók megtéveszteni az OTP Bank ügyfeleit hirdetéseken keresztül – tudta meg a Napi.hu. Első ránézésére eredetinek tűnik a hirdetés, azonban jobban megfigyelve észre lehet venni apró hibákat.

A profilkép természetesen mindkettőnél az OTP logója, ahogy az az eredeti banknál is van, a név azonban még csak nem is hasonlít a bank megnevezésére.

A hirdetés kattintható linket tartalmaz, amelyek egy ngjulie.com végződésű oldalra irányítják a fogyasztókat, ahol banki adatokat próbálnak meg kicsalni.

A „vegyen részt egy felmérésben”, illetve „kitölteni egy kérdőívet” gombok szintén nyelvtanilag pontatlanok – ez is óva intő jel lehet.

Minden egy SMS-sel kezdődött: a pánikra játszanak a banki csalókEgy olvasónk hamis banki hívás áldozata lett. Tőle nem tudtak pénzt elvenni, de érdemes vigyázni. Közben brit adatok alapján a nyugdíjasok helyett már a Z-generáció került a banki csalók célkeresztjébe. Folyamatosan új módszerrel próbálkoznak. Részletek →