Cecilia Perez és Bianca Reed oldalnevekkel próbálkoznak a csalók megtéveszteni az OTP Bank ügyfeleit hirdetéseken keresztül – tudta meg a Napi.hu. Első ránézésére eredetinek tűnik a hirdetés, azonban jobban megfigyelve észre lehet venni apró hibákat.

A profilkép természetesen mindkettőnél az OTP logója, ahogy az az eredeti banknál is van, a név azonban még csak nem is hasonlít a bank megnevezésére.
A hirdetés kattintható linket tartalmaz, amelyek egy ngjulie.com végződésű oldalra irányítják a fogyasztókat, ahol banki adatokat próbálnak meg kicsalni.
A „vegyen részt egy felmérésben”, illetve „kitölteni egy kérdőívet” gombok szintén nyelvtanilag pontatlanok – ez is óva intő jel lehet.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb
Parajd után itt a következő katasztrófa: eltűnt egy falu a föld színéről

Kikelt magából a szaktárca: Ruszin-Szendi egy „függőségekkel küzdő nyugdíjasba kapaszkodik”

Nincs kifogás: mindenképp visszatérítést kapunk, ha június 1. után késnek a vonatok

Ledobták az év csalását Magyarországon, a netflixesek tegyenek félre mindent

Mutatjuk a filléres új autókat a hazai piacon, meg fog lepődni

A Kúria döntésével ellentétben a mentőszolgálat szerződés nélkül is ügyeletre kötelezi az orvosokat

Megrogyott a Katinka-birodalom: veszteségek sújtják, bezárás fenyegeti

Megint tiltólistára került egy cucc a repülőtereken

Jön a nyár, és vele érkezik a halálos figyelmeztetés
