November közepéig 4 millióan töltötték le a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) applikációját, a BudapestGO-t – közölte szombaton a vállalat az MTI-vel. Azt írták, hónapról hónapra többen vannak a rendszeres felhasználók is:
jelenleg 1,6 millió az applikációba regisztráltak száma, és már minden harmadik BKK-bérletet digitálisan vásárolnak.
Közölték azt is, hogy a múlt hónapban 140 ezer bérlet fogyott a BudapestGO-n keresztül; már minden harmadik bérletet digitálisan használnak az ügyfelek, a rendszeres bérletvásárlók között pedig kimagasló a felsőoktatási bérletek digitális aránya: a hallgatók 40 százaléka a mobilján tartja a BKK-bérletét.
Hozzátették, hogy a vonaljegy a legnépszerűbb applikációban vásárolt termék, amiből októberben 560 ezer fogyott, míg 30 vagy 90 perces időalapú jegyből 102 ezret vásároltak a múlt hónapban és ez 15 százalékos emelkedést jelent a nyári időszakhoz képest.
Kitértek arra is, hogy a Budapest 150. születésnapján elérhető szüliNAPI jegyből több mint 30 ezer kelt el.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Drónokkal razziáznak a Bakonyban
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak