Nem a várakozásoknak megfelelően alakulnak az elektromos autók eladásai, ezért az Audi visszafogja az elektromos modellek bevezetését, így szeretnék elkerülni a gyárak és a kereskedők megterhelését - írja a Bloomberg Gernot Döllner, a vállalat új vezérigazgatójának közlése alapján.
A cég 2026-ig 20 modellt tervez piacra dobni, amelyeknek a fele teljesen elektromos meghajtású lesz.
Elsőként az Audi Q6 e-tron kerül forgalomba a második negyedévben, majd egy másik elektromos autó és két belső égésű motoros gépjármű követi a jövő évben. 2025-ben pedig egy harmadik belső égésű motoros modell megjelenése várható.
Az anyavállalat Volkswagen vezérigazgatója, Oliver Blume júniusban arról beszélt, hogy az Audi nem teljesíti a benne rejlő lehetőségeket, ezután került sor Döllner kinevezésére is.
Az Audi problémái többek között abból fakadnak, hogy a fogyasztókat elriasztják a jelenlegi magas árak, miközben a kínai gyártású elektromos járművek vonzó alternatívát kínálnak a hagyományos nyugati márkákkal szemben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Megfagynak, mint a farkasfalka az orosz mesében? Kemény télre készül az oroszok előretolt helyőrsége
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Magyarországon nem jó betegnek lenni: riasztó adatok az egészségügyről
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz