üzletlánc

12.
18.
10:29
Sok új diszkontüzlet nyílt Magyarországon és a régióban

Sok új diszkontüzlet nyílt Magyarországon és a régióban

Az előrejelzések szerint a diszkont kiskereskedők vonzónak találják a közép- és kelet-európai piacot, mert a vásárlók az általuk kínált ár-érték arányos megközelítést részesítik előnyben - derül ki a Colliers ingatlan-tanácsadó új jelentéséből. 2020 eleje és 2021 első félévének vége között több mint 1350 élelmiszerdiszkont üzlet nyílt a régióban.

Szerző(k): Domokos Erika
12.
18.
09:54
Megnyílt a várva várt magyar McDonald's étterem

Megnyílt a várva várt magyar McDonald's étterem

Ózdon, a Kohász utcánál megnyitott az ország 96., a város első McDonald’s étterme. Az étterem közel 70 munkatársat foglalkoztat, az akadálymentesített vendégtérben 90, a teraszon további 30 ülőhely várja a vendégeket. A beruházást Ózdon nagy várakozás előzte meg, hiszen a település több mint öt éve igyekezett a odacsábítani a Mekit.

Szerző(k): Domokos Erika
11.
30.
20:40
Rekordokat írt át a Jysk Magyarország

Rekordokat írt át a Jysk Magyarország

A Jysk az árbevételét és az EBIT-et is növelve, az eddigi legmagasabb forgalmát és EBIT-jét érte el Magyarországon az elmúlt 2020/2021-es pénzügyi évben - jelentette a vállalkozás.

Szerző(k): Szabó M. István
10.
11.
11:14
Több száz embert keres a Tesco év végére, ezt ajánlja a lánc

Több száz embert keres a Tesco év végére, ezt ajánlja a lánc

Október elején toborzókampányt indított a Tesco a megnövekedett forgalom és a karácsony előtti időszakban még tovább fokozódó kereslet megfelelő kiszolgálására. A vállalat 500 áruházi kollégát tervez felvenni a bolti és online területek ellátására. Az üzletlánc szerint munkavállalóik, így az újonnan csatlakozó kollégák is számos támogatást élvezhetnek, például a munka és a magánélet gördülékeny összehangolását segítő extra szabadnapokat vehetnek igénybe.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
09.
02.
12:03
Változás a Lidl boltok ártábláin: új védjegy jelenik meg

Változás a Lidl boltok ártábláin: új védjegy jelenik meg

Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez - olvasható a társaság közleményében.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
07.
28.
17:32

Az élelmiszerlánc-felügyeleti díj esedékességére figyelmeztet a Nébih

Esedékes az élelmiszerlánc-felügyeleti díj első részletének befizetése - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szerdán honlapján.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
07.
14.
18:40
Százezer tonna dinnye kerül a boltokba - lesz miből válogatni

Százezer tonna dinnye kerül a boltokba - lesz miből válogatni

A Magyarországon termő 150-160 ezer tonna görögdinnye és 12,5 ezer tonna sárgadinnye mintegy 60 százaléka a belföldi piacokra kerülhet - közölte a Syngenta az MTI-vel.

Szerző(k): Szabó M. István
07.
12.
12:39
Újgenerációs Spar-üzlet nyílik a főváros legújabb plázájában

Újgenerációs Spar-üzlet nyílik a főváros legújabb plázájában

Jól ismert üzlettel bővül Újbudán, az Etele térnél szeptemberben megnyíló Etele Plaza. Buda legnagyobb bevásárlóközpontjának földszintjén a legújabb koncepció szerint kialakított Spar szupermarket várja majd az épültben megforduló, napi több tízezer vásárlót - adta hírül az üzletlánc.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
01.
10:02
Megtörtént a fordulat: állva hagyta a Lidl a Tescót Magyarországon

Megtörtént a fordulat: állva hagyta a Lidl a Tescót Magyarországon

Sokakban felmerült már tavaly egy kérdés: vajon megelőzi-e a Lidl a Tescót 2020-ban? Ez megtörtént, sőt! A Lidl mindenkit lefutott 2020-ban. Már egy évvel korábban is lehetett látni a nagyon céltudatos előremenetelt, de kevés volt akkor a 12 hónap. Most viszont a diszkontlánc szignifikáns különbséggel vette át az első helyet a magyar piacon - derül ki a Trade magazin FMCG kereskedelmi rangsorából.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
20.
18:56
Gigászi összeget költ az IKEA zöld projektekre

Gigászi összeget költ az IKEA zöld projektekre

Az IKEA anyacége, az Ingka Group 4 milliárd eurót (közel 1444 milliárd forint) különítettet el különböző zöld projektekre. Köztük van például szél- és napenergiához és hidrogén üzemanyag-fejlesztéshez kapcsolódó befektetés is.

Szerző(k): K. Kiss Gergely