young_and_partners

07.
29.
14:54
Eladta mindkét legendás cégét a magyar milliárdos

Eladta mindkét legendás cégét a magyar milliárdos

Eladta két éve még piacvezető médiaügynökségi csoportját (Trinity Communications, valamint Young and Partners) az időközben a kormány kegyeltjei közül látványosan kieső Kuna Tibor - számolt be a G7.hu.

Szerző(k): Domokos László
10.
06.
10:59
Ön szerint mit kommunikál 9 milliárdért a Szerencsejáték Zrt.?

Ön szerint mit kommunikál 9 milliárdért a Szerencsejáték Zrt.?

Soha nem látott méretű kommunikációs kampányra készülhet az állami Szerencsejáték Zrt.

Szerző(k): Domokos Erika
05.
19.
23:53
Képzelje el, ötmilliárdért reklámozzák a vizes vb-t!

Képzelje el, ötmilliárdért reklámozzák a vizes vb-t!

Összesen ötmilliárd forintért népszerűsíthetik a júliusi budapesti vizes világbajnokságot a kormányzati közbeszerzéseken sikeresen szereplő Kuna Tibor cégei.

Szerző(k): Domokos Erika
03.
05.
12:52
Újabb kétmilliárd megy a nyári úszó vb-re

Újabb kétmilliárd megy a nyári úszó vb-re

Újabb milliárdos közbeszerzésen győzött a Young & Partners Kft., ezúttal a nyári vizes vb kapcsán.

Szerző(k): Domokos László
09.
23.
15:49
Régi ismerősökkel szerződött az agrártárca

Régi ismerősökkel szerződött az agrártárca

Négy cég, illetve konzorcium nyert a földművelésügyi tárca kommunikációs tenderén, a cégek - köztük a Simicska Lajoshoz köthető Mahir Kiállítás Kft. - öt hónap alatt nettó 1,4 milliárdot költhetnek el.

Szerző(k): MTI, Economx
09.
28.
16:43
Kiderült, mire költött milliárdokat a Miniszterelnökség

Kiderült, mire költött milliárdokat a Miniszterelnökség

Közzétette megbízási, vállalkozási és támogatási szerződéseinek listáját a Miniszterelnökség. A kormányzati honlapon csaknem 250 megállapodás adatai olvashatók, a legértékesebb megbízások kommunikációs és rendezvényszerzői feladatokról szólnak. Több mint egymilliárddal támogatták az Egyesült Államokban bejegyzett Friends of Hungary alapítványt.

Szerző(k): MTI
02.
11.
17:40
Az energia- után jön a vízkampány - 120 millióért

Az energia- után jön a vízkampány - 120 millióért

Az áram- és gázszolgáltatók után a víziközmű szolgáltatóknak is kommunikációs kampányt bonyolíthat le az állami közbeszerzéseken is sikeresen szereplő Young and Partners Kft. A víztakarékosságra felhívó kampány kerete nettó 120 millió forint; a cégnek nem akadt versenytársa.

Szerző(k): NAPI
01.
26.
09:00
Állami milliárdok a Fidesz-közeli cégeknek - gyarapodik a Simicska-birodalom

Állami milliárdok a Fidesz-közeli cégeknek - gyarapodik a Simicska-birodalom

Közel nettó egymilliárdos rendezvényszervezési munkát nyert el a Simicska Lajos érdekeltségébe tartózó Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft. a vidékfejlesztési tárcától. A Young and Partners Kft. mintegy 700 milliós kommunikációs megrendelést kapott; a cégeknek nem akadt versenytársa a feladatok ellátására kiírt közbeszerzéseken.

Szerző(k): NAPI
01.
21.
14:59
Négyszerezte bevételét a Young and Partners

Négyszerezte bevételét a Young and Partners

A Young and Partners Kft. a közelmúltban négy hirdetmény közzététele nélküli (nem nyilvános meghirdetéssel induló) közbeszerzésen is nyert el pr- és kommunikációs megbízásokat.

Szerző(k): NAPI
10.
04.
14:52
Újabb furcsaság a Miniszterelnökségtől - sürgős IMF-kampányra készül

Újabb furcsaság a Miniszterelnökségtől - sürgős IMF-kampányra készül

Újabb médiakampányt indít a Miniszterelnökség - derül ki a szervezet idei közbeszerzési tervének módosításából. A kampánynak, amely a dokumentum szerint rendkívüli sürgősséggel szükséges - sem a témája, sem a költsége nem ismert egyelőre.

Szerző(k): NAPI, MTI