Áll az átlagvásárló a boltban egy halom, ugyanúgy kinéző tévé előtt, vajon hogyan tudja eldönteni, hogy melyiket vegye meg? Hiszen első blikkre tulajdonképpen nincs is itt semmi látnivaló, bármelyiket választhatná. Persze előzetesen szétnézhet a neten a különböző technológiákról vagy a legnépszerűbb márkákról, de manapság akár egy márkán belül is kaphat jobb és kevésbé jó terméket is. A Tudatos Vásárlók Egyesülete tesztjében 137 tévé valós teljesítményét vizsgálta, hogy könnyebb legyen a döntés.
Szerző(k): Molnár CsabaNagymértékben csökkent az érdeklődés a konzumtéboly iránt és nem csak a tavalyi, járvánnyal terhelt időszakban. A pénzszórás minősített időszaka 2017-ben volt a csúcson, azóta stabilan leszálló ágban van a bődületes marketingtámogatás ellenére is.
Szerző(k): Molnár CsabaBővíti médiaportfólióját a Progress Media Hungary Kft. - adta hírül a társaság.
Szerző(k): Domokos LászlóAz akciós vásárlási Black Friday (fekete péntek) napra inkább online rendelnek a magyarok, a várható vásárlók majd’ 90 százaléka tervez az interneten költekezni. Nekik és a fizikai boltokban nyomulóknak ezer- és tízezerszám kínál háztartási kisgépet és szépségápolási eszközt, tévét, laptopot és mobiltelefont az eMAG-Extrem kettős. De személyautót és balatoni apartmant vagy botoxkezelést is be lehet szerezni a fekete pénteken.
Szerző(k): Molnár CsabaEgy hetvenéves történet végére kerül pont azzal, hogy a Panasonic bezárja összes, tévék előállításával foglalkozó üzemét.
Szerző(k): Domokos LászlóA globális reklámbevétel több mint harmada a két legnagyobb globális platformhoz, a Google-t üzemeltető Alphabethez és a Facebookhoz áramlik. Magyarországon az arány egyelőre kisebb (26 százalék), de gyorsan emelkedik. Az online hirdetések piacán a két nagy szereplő piaci részesedése idehaza 60 százalék, és ezzel lassan, de biztosan kiszívják a bevételt a magyar tartalomiparból. Az EU-s és a hazai kormányzati segítség még várat magára, de mit tehetnek a magyar médiapiac szereplői, hogy ellenálljanak a nyomásnak? Az erre a kérdésre adható stratégiai válaszokat tárja fel a Magyar Reklámszövetség és a KPMG közös tanulmánya.
Szerző(k): EconomxAz emberek naponta 1-3 órát tévéznek, és egyre népszerűbbek a streaming és az online tartalmak. A Direct One TV szolgáltató 2021 augusztusában több mint 3000 előfizetőjét kérdezte meg tartalomfogyasztási szokásairól, és kiderült hogy a legtöbben filmeket és sorozatokat néznek.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz utolsó pillanatban megadta az amerikai tulajdonban lévő TVN24 médiavállalatnak a működési engedélyt a lengyel hírközlési hatóság, azt követően, hogy hónapokon át halogatta a döntést.
Szerző(k): Barabás JúliaAz év első hét hónapjában 20 000 forinttal, 170 000 forintra emelkedett az átlagosan igényelt áruhitelösszeg az előző év azonos időszakához képest az egyik óriás hazai műszaki áruházlánc tapasztalatai szerint. A vásárlók jellemzően a nagyobb értékű háztartási gépek, számítástechnikai eszközök és szórakoztató elektronikai készülékek vásárlásánál igényelnek kölcsönt. Az áruházi vásárlások esetében 1 millió forint hitelösszeg sem volt példátlan.
Szerző(k): Molnár Csaba