Amikor legurítunk egy korsó sört, annak egészen meglepő közvetett gazdasági hatása van egy friss kutatás szerint. Minden egyes sörfőzői állás ugyanis további 17 munkahelyet hoz létre az olyan kapcsolódó iparágakban, mint az agrárium, a csomagolás, a szállítás, valamint a bárok, a kávézók és az éttermek révén, amelyek sört szolgálnak fel.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsAz önkormányzat szeretné a drágább szolgáltatások felé terelni a helyieket gyakran zavaró, ittas külföldieket.
Szerző(k): Gulyas ÁbelValamikor úgy gondolták, hogy egy kis alkohol jót tesz a szervezetnek, azonban az alkohol és a rák közötti összetett kapcsolatra rávilágított az Amerikai Rákkutató Szövetség új jelentése. A szerzők úgy becsülik, hogy az összes rákos eset 40 százaléka olyan dolgokkal függ össze, amelyeket magunk is megváltoztathatunk. Kiemelkedő köztük az alkoholfogyasztás.
Szerző(k): L. K.A müncheni Oktoberfest idén különleges biztonsági intézkedések mellett zajlik, és a szélsőjobbos viselkedést sem tűrik a szervezők.
Szerző(k): K. O.Nem először vannak szorult helyzetben a Tiltott Csíki Sört és a Csíki Csipszet gyártó cégek. A hatalmas veszteségeken felül a vállatok adósságállománya is jóval magasabb, mint az éves bevétele.
Szerző(k): Kiffer AnnaSzombaton nyitja kapuit a bajor fővárosban a világ legnagyobb népünnepélye, a 189. Oktoberfest, ami magyarok ezreinek is hagyományosan vonzó, őszi úti cél. A két hétig tartó sörfesztiválon idén fel kell készülni a fémdetektoros beléptetésre, szúrópróbaszerű ellenőrzésekre és a 15 euró feletti sörárakra.
Szerző(k): Thurzó KatalinÉrdemes ellátogatni a legendás sörgyárba.
Szerző(k): K. O.Miközben az Economxnak nyilatkozó szakértő szerint komoly társadalmi feszültséget szülhet, hogy Magyarországon a piacvezető láncok egy tudatos stratégia részeként egységesen szembe mennek a vásárlók és a magyar gazdaság érdekeivel, addig a Szlovákiában olyan akciókat kínál az egyik multi, amivel szinte képtelenség felvenni a versenyt. Egyes prémium termékek fele annyiba kerülnek mint hazánkban, de az általános élelmiszereknél is nagy különbség mutatkozik az egyértelműen magyarokra vadászó Kaufland akciós kínálatát nézve. A Lidl-t és a Kauflandot is tulajdonló Schwartz Group tavaly csoportszinten 64 128 milliárd forintra növelte bevételét.
Szerző(k): Németh TamásItthon csökken, a határon túl nő a magyarok fogyasztása.
Szerző(k): T. E.