A Black Friday már nem egy napig tartó vásárlási őrület, hanem hetekig zajló akcióhullám, amelyet egyre inkább a kínai Temu és más ...
Jövő nyáron új időszámítás kezdődik a munkahelyeken. Az EU-s bértranszparencia irányelve alapjaiban változtatja meg a munkaerőpiac ...
Egy év alatt megduplázódott azok száma Magyarországon, akik napi szinten használtak mesterséges intelligenciát. A Publicis Groupe ...
Eddig nem erről volt szó: újabban azt prognosztizálják, pár év múlva a mesterséges intelligencia által vezérelt hirdetések miatt megugrik a szórakoztató- és médiaipar növekedése világszerte.
Szerző(k): Sándor ZoltánA magyar e-kereskedelmi szektor tavaly újabb pozitív évet zárt: 2024-ben a magyar vásárlók által online rendelésekre költött bruttó forgalom elérte az 1945 milliárd forintot, amely 15 százalékos éves növekedést jelent - derül ki a PwC Digitális Kereskedelmi Körkép tavaszi kutatásából. A magyar vásárlók által generált online termékrendelések száma meghaladta a 114 millió darabot, amely 12 százalékos bővülés az előző évhez képest.
Szerző(k): Farkas TiborMegjelent a friss e-kereskedelmi rangsor, amit idén a PwC készített el. A magyar vásárlók számára a legfontosabb az ár, tavaly több mint 463 milliárd forintot költöttünk online vásárlás során, a megrendelések közül kilencmillió köthető a kínai e-kereskedő céghez. És közel 42 milliárd forint kárt okoztak a vevőknek a csalók.
Szerző(k): Koncsek RitaA Nemzetgazdasági Minisztérium a versenyképességet választotta a fenntarthatóság helyett, és kitolta az ESG-kötelezettség határidejét. Ez nyilvánvalóan nagy könnyebbség a magyar vállalkozások számára, bár a nemzetközi beszállítóláncban résztvevők számára ez nem jelenthet önmagában a kritériumoktól mentességet.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba