Az áprilisi hidegrekord után ugrásszerűen álltak át a fogyasztók a tavaszi üzemmódra, ezt jelzi például a gumiabroncsok és a kerti eszközök iránti megnövekedett érdeklődés – derül ki az Árukereső.hu friss adataiból. Áprilisban jelentősen megugrott az automata locsolók és a robotfűnyírók keresése az egy évvel ezelőttihez képest a termék- és árösszehasonlító oldalon.
Szerző(k): Domokos ErikaA Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt.
Szerző(k): Tér DiánaMegváltozott az online szolgáltatások piaca, a vevők óvatosabban döntenek, egyre többen csak az utolsó pillanatban vásárolnak, és átalakult a keresett szolgáltatások köre - derül ki a főként internetes élmény-szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád és az az e-kereskedelem kutatására szakosodott GKID közös felmérésből.
Szerző(k): Tér DiánaA koronavírus-járvány kitörése óta először márciusban az online kiskereskedelem mérsékelte a teljes magyar kiskereskedelmi forgalmat, ami arra utal, hogy az emberek a karanténok után visszatérnek a boltokba.
Szerző(k): Komócsin SándorAz online állateledel-rendelések egyre népszerűbbek. A fővárosban a 13. kerületi tulajdonosok a legaktívabbak, míg vidéken Székesfehérváron rendelnek a legtöbbet.
Szerző(k): Rácz GergőTávozik az Árukereső.hu-tól Rácz Csaba ügyvezető igazgató, aki ebben a pozícióban 2013 óta dolgozott Magyarország legnagyobb ár-összehasonlító oldalánál.
Szerző(k): Domokos LászlóAz egyik legelismertebb hazai e-kereskedelmi szakemberrel bővítette menedzsmentjét a Pepita.hu: Palocsay Géza, az Adevinta Hungary korábbi ügyvezetője a cég alapítóitól veszi át a platformhoz kötődő vezérigazgatói teendőket.
Szerző(k): Domokos LászlóSzűkszavú körlevélben tudatta a beszállítóival a BAR:24 online áruház, hogy ennyi volt, lehúzták a rolót. A cég mögötti tulajdonosi kör motivációja, de a vérmes reményekkel induló webáruház gyors kudarcához vezető út is érdekes - a bejelentést követően annak jártunk utána, hogy a hazai borkereskedelemben újítóként betoppanó szereplő bukásából van-e bármi tanulság.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA Mol-applikáció azt "kérdezi" a felhasználóktól szeretnék-e, ha a Mol-kutakon elhelyezett csomagautomatákon keresztül lehetne beszerezni az élelmiszert. A Napi.hu megkeresésére a vállalat közölte, egyelőre nincsenek jelen az e-kereskedelmi piacon és most csak szondázzák a vásárlókat. Mindenesetre az olajcég stratégiájába passzolhat egy ilyen lépés, amely felélénkítheti a versenyt is.
Szerző(k): Csernátony Csaba