Nagy-Britanniában betiltották a 35 dolláros Nike tornacipők internetes hirdetését, mert nem volt egyértelmű, hogy a termék valójában gyerekeket céloz meg, így az ajánlat nem jelent valódi kedvezményt a felnőttek számára.
Szerző(k): L. K.A sportszergyártó részvényei ebben az évben 25 százalékot zuhantak, mivel a vásárlók újabb márkák felé felé csábultak el, vagy a régi rivális termékeit vették inkább.
Szerző(k): Horváth TiborA jövő sportmédiájában nem az iparági nagykutyák diktálnak majd, hanem a fiatal fogyasztók felé forduló műsorgyártók, és a globális sport legnagyobb személyes márkái.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA tekercsek megbontásakor kiderült, hogy azok mindegyikébe ismert márkajelzésűhöz hasonló (Adidas, Nike, Puma, Lacoste, Hugo Boss, Burberry) szabadidőruhákat tekertek bele.
Szerző(k): Horváth TiborA pocsék bevétel leépítéseket hozott a cégnél, az olimpiára viszont új marketingstratégiával készültek. De kik lesznek a vállalat új világsztár arcai?
Szerző(k): Kreivich OrsolyaAzt tudjuk, hogy mekkora focista Kylian Mbappé, de politizál, jótékonykodik és olyan kereskedelmi szerződései vannak, mint kevés fiatal futballistának. Megmutatjuk, miért rajong érte a média, és miként vigyáz imidzsére a családi vállalkozásként üzemeltetett menedzsment cég.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaEgyre nagyobb pénzügyi zuhanást produkál a népszerű sportmárka, de már látják, hol lehet a hiba.
Szerző(k): Kiffer Anna2022-ben indított védjegybitorlási pert a Nike ellen az Adidas, amiért az amerikai cég bizonyos ruhái dizájnjánál a márkajelzésükre emlékeztető három csíkot használja.
Szerző(k): Gulyas ÁbelTöbb ezer hamis árutól roskadozott az a kamion, amit Gyulánál állítottak meg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei.
Szerző(k): Horváth Tibor