Már kongatják a vészharangot, nem lesz, aki dolgozzon a hazai gyárakban. A már most jellemző súlyos regionális különbségeket az oktatás reformja pedig egyelőre hiába tudná csökkenteni.
Szerző(k): H. A.Kapitulálnak a létfontosságú beszállító cégek a német autóiparból: a nagy márkák partnerei közül tízből nyolc kkv elhalasztja, külföldre telepíti vagy sztornózza a hazai piacon tervezett beruházásokat, míg minden második cég leépíti a munkahelyeket – derül ki az Autóipari Szövetség (VDA) friss felméréséből.
Szerző(k): Thurzó KatalinA miniszterelnök egy olyan tervvel állt elő, ami a gyakorlatban nehezen valósítható meg a jelenlegi formájában. Egy megoldás azonban még így is akad, annak azonban nem mindenki örülhet.
Szerző(k): Zádori BenceA Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség szerint az idei évben vártnál magasabb, több mint 30 milliárd dolláros profittal számolhatnak a légiközlekedési ágazat szereplői.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA nagy foglalkoztatóknál csökkent az alkalmazottak száma.
Szerző(k): T. E.Az iváncsai akkumulátorgyárban információink szerint hatszáz külföldi munkavállaló kikölcsönzési szerződése szűnt meg, ha néhány napon belül nem találnak új munkahelyet el kell hagyniuk az országot.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAz iváncsai akkumulátorgyár mögött álló SK On Hungary igyekszik hűteni a kedélyeket, azt pedig beismerte a vállalat, hogy valóban lelassult az elektromos járművek iránti globális kereslet. Ahogy fogalmaztak, ez „a gyártási mennyiségek rugalmas kiigazítását teszi szükségessé”.
Szerző(k): Hercsel AdélA keresletcsökkenés miatt a munkaerőkölcsönzésen keresztül foglalkoztatott külföldi munkások elbocsátása mellett döntöttek. Ez viszont a vállalat saját alkalmazásában álló munkavállalóit nem érinti.
Szerző(k): Horváth TiborElső körben a kölcsönzött munkaerőtől búcsúztak. A műszak közepén szóltak a dolgozóknak, hogy pakolják össze a cuccaikat, mert ki vannak rúgva.
Szerző(k): Economx