A belga Aldi a tejesdobozokra tette az akciós újságok kódját.
Szerző(k): Komócsin SándorA Playboy újraindítaná márkáját, ezúttal a digitális világban. Már több ezer tokent készítettek azért, hogy a klasszikus nyuszis ikonok a metaverzumban is elterjedjenek.
Szerző(k): Tér DiánaA 15 és 40 év közöttiek közel száz százaléka netezik, a 75 év felettiek közül azonban kevesen szörföznek a világhálón. A 24.hu a legnépszerűbb magyar weboldal, de a Facebookon a Nosalty.hu-t követik a legtöbben.
Szerző(k): Molnár CsabaEgyedüli ajánlattevőként a Marquard Media Magyarország Kft. adhatja ki a Fradi Zöld és Fehér Magazinját, nettó 100 millió forintért.
Szerző(k): Németh GézaA PC Guru, a Playboy és az Abcúg után újabb médiatermék hullik el. Online és a PC World újság részeként azonban ezután is helyet kapnak majd gamestaros tartalmak - számolt be a Media1.hu.
Szerző(k): Domokos LászlóA Time és a Fortune lapokat is kiadó amerikai sajtóbirodalom az év végéig 300 munkatársat bocsát el.
Szerző(k): Domokos ErikaA Kult50 című most megjelent kiadvány ötven olyan embert mutat be, akik igazán figyelemre méltót alkottak a kulturális életben az elmúlt mintegy másfél évben: színészek, zenészek, írók, képzőművészek és filmesek Alfölditől Zsótérig. Az új magazin iránytűt kíván nyújtani az olvasónak a magyar kultúrához.
Szerző(k): EconomxJavulnak a fontos gazdasági mutatók, a magyar gazdaság megítélése mégsem pozitív. Sõt, az érdemek felsorolása mellett egyre súlyosabb a kétségek listája - állapította meg a Boom magazin harmadik, pénteken megjelent száma.
Szerző(k): EconomxKeddenként, a 19 órás hírek után hallható az InfoRádió új tudományos-ismeretterjesztő műsora Szigma - a holnap világa címmel. A félórás, többször ismételt műsorban a Magyar Tudományos Akadémia kutatóinak legújabb eredményeit mutatják be mindenki számára érthetően.
Szerző(k): Economx