A Lada élt, él és élni fog.
Szerző(k): T. E.Még a háború előtti szintet is felülmúlták az autóeladások.
Szerző(k): Zádori BenceMiután kevesebb, mint a 2021-es értékek felére estek vissza az újautó-eladások tavaly Oroszországban, idén ismét felpörgött a piac, de van benne egy kis trükk.
Szerző(k): Horváth TiborAz orosz autóeladások már a Krím 2014-es megszállása után visszaestek, de az összeomlás tavaly jött el. Idén viszont már a kínai autók uralják a piacot, mellettük jól fogy az egykori itthon is jól ismert Lada.
Szerző(k): Fellegi TamásAlkatrészhiány miatt orosz anyaüzemében szüneteltetik a Ladák gyártását: a szankciók miatt számos nyugati beszállító nem küld alkatrészt az orosz autógyártónak.
Szerző(k): EconomxTöbb évtizedes mélypontra, 626 300 darabra zuhant az értékesített új autók száma Oroszországban tavaly, éves összehasonlításban 59 százalékkal csökkent az új gépjárművek forgalma.
Szerző(k): Horváth TiborImmár megvásárolhatják az orosz polgárok az újraélesztett Moszkvicsot, amely a Renault által elhagyott gyárban készül. A nyugati gyártók kivonultak, az import nehézkes: marad, ami saját erőből megy.
Szerző(k): Fellegi TamásOroszország azt tervezi, hogy decemberben megkezdi a szovjet korszakból származó Moszkvicsok gyártását természetesen újabb kivitelben mint a magyarországi utcaképhez még a 90-es években is hozzátartozó kocsik. A termelés abban az üzemben kezdődne, ahonnan a Renault kivonult.
Szerző(k): Szász PéterAz orosz gazdaság a vártnál kevésbé szenvedte meg eddig a nyugati szankciókat, amelyek Vlagyimir Putyin orosz államfő szerint olyanok, mintha az európai országok és az USA gazdasági villámháborúban rontott volna rá országára (miután az orosz hadsereg megkísérelte villámháborúban letarolni Ukrajnát). A nagy kérdés az, hogy a rövid távon sikeres védekező lépések meddig tarthatók fenn.
Szerző(k): Komócsin Sándor