Idén újra megrendezték civil kezdeményezésként az Év szaloncukra versenyt. A megmérettetésre igyekeztek az összes hazai gyártót meghívni. A piac változásait és a fogyasztói igényeket figyelembe véve határozták meg idén a kategóriákat, melyek összeállításában a Magyar Édességgyártók Szövetsége nyújtott segítséget.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz eMAG és az Extreme Digital november 19-i Black Fridayén a magyar vásárlók 10,13 milliárd forint értékben több mint 420 ezer terméket rendeltek. A legjobban a háztartási eszközök, tisztítószerek, baba-mama termékek és a laptop/IT termékek fogytak, de belföldi szállást/utat is vásároltak közel kétszázan.
Szerző(k): Molnár CsabaKi áll a pultnál a karácsonyi bevásárlási rohamban? A harmadik negyedévben tízezerrel kevesebb foglalkoztatott dolgozott a boltos világban a második negyedévhez képest. A járvány előtti 2019-es esztendő azonos időszakához képest pedig 15 ezerrel kisebb a létszám.
Szerző(k): Molnár CsabaA magyarok 28 százaléka 10-30 ezer forintot szán ajándékvásárlására az idén, 21-21 százalékuk pedig 10 ezer forintnál kevesebbet, illetve 30-50 ezer forintot - derül ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz agrártárca szerint bőséges lesz a karácsonyi halkínálat az élelmiszer-áruházakban, nagypiacokon, ugyanakkor azt is megtudtuk, hogy a rapsicok is felkészültek az év végi ünnepnapokat megelőző forgalomra. A Balatonon már készülnek a halőrök az ilyenkor aktívabb haltolvajok tettenérésére.
Szerző(k): EconomxDrágábban adnák idén a karácsonyfákat a megnövekedett költségek miatt - hangzott el az RTL Híradóban.
Szerző(k): Szepesi AnitaAz első hét órában több mint 260 ezer terméket vásároltak az eMAG.hu-n, a háztartási eszközök és tisztítószerek háromszor keresettebbek voltak a televízióknál és a szórakoztató elektronikai termékeknél. Tavalyhoz képest igen jelentős növekedést generált az eMAG és Extreme Digital első közös Black Fridaye: 14 óra után nem sokkal a rendelések forgalma meghaladta az eMAG tavalyi fekete péntekének egész napos forgalmát.
Szerző(k): Molnár CsabaBár az eredeti, amerikai Black Friday csak egynapos, és mindig a hálaadás utáni első péntekre esik, Magyarországon az utóbbi 2 évben már az egész novemberben tombol a Black Friday őrület. A kereskedők fekete hetet, hónapot, hétvégét is tartanak és általánossá vált a többször is visszatérő (és akár egyenként is több napos) Black Friday akció. Ezzel az online kereskedelem tekintetében várhatóan idén is az év legerősebb hónapjává válik a november, az online forgalom pedig elérheti a 140 milliárd forintot.
Szerző(k): Molnár Csaba