Megkezdődött az idei karácsonyfaszezon, a zalai dombokon már kivágták az első fenyőket a termelők, a következő napokban pedig a tartósabb nordmann mellett az ezüst- és lucfenyők is sorra kerülnek. Az idén azoknak sem kell fenyő nélkül maradniuk, akik nem szívesen bajlódnak a szúrós és gyantás növény szállításával, az internetről egy kattintással házhoz rendelhetik a karácsonyfánakvalót - ismerteti szombati cikkében a Magyar Nemzet.
Szerző(k): Szabó DánielIdén akár 30-40 százalékkal többe kerülhetnek a karácsonyi ajándékok.
Szerző(k): Szepesi AnitaSok gyerek lehet csalódott, amikor a várt lengyelül káromkodó, a kokainfogyasztásról éneklő táncoló kaktuszos plüssjáték helyett legót talál majd a karácsonyfa alatt. Elsőként a kanadai Walmartok vonták ki a terméket a forgalomból, de a világon egyre több helyen kerül le a polcokról, törlik a webshopokból.
Szerző(k): Szabó DánielA Deloitte felmérése szerint az emberek 11,5 százaléka tervezi, hogy az idei ünnepek alatt nem költ semmit ajándékokra, ajándékkártyákra vagy egyéb szórakoztató cikkekre az Egyesült Államokban. Magyarországon ennél is többen, 15 százalék tervez "üres karácsonyt".
Szerző(k): Szabó Dániel200 ezer kilogrammnyi adományt szeretnének gyűjteni, hogy több tízezer gyerek karácsonyát tehessék szebbé.
Szerző(k): Tér DiánaTöbbet költenek majd az emberek idén karácsonykor, mint korábban, ugyanis nem csak az élelmiszerek, illetve azok alapanyagai drágultak, de a csomagolás és a szállítás is - derül ki az RTL Híradó összeállításából.
Szerző(k): Szász PéterA hosszú nyári heves esőzések nem tettek jót a francia földeknek: számos zöldségnek és növénynek, valamint közvetett módon a sajtelőállításban is károk keletkeztek.
Szerző(k): Tér DiánaA járványhelyzet már tavaly is felforgatta a Black Friday akcióinak szokásos menetét, idén pedig még több nehezítő tényezővel találkozhatnak a vásárlók. A chiphiány, papírhiány, konténerhiány, megnövekedett szállítási idők és költségek csak néhány olyan tényező, amelyek jelentősen alakítanak a karácsonyi vásárlási roham kapujának számító időszakon és könnyen pánikvásárlásba hajszolják a fogyasztót. A Tudatos Vásárlók Egyesülete összeszedte, mire érdemes figyelni és hogyan lehet kiigazodni az akciók tengerében.
Szerző(k): Molnár Csaba