A 19 éves influenszer a magyar válogatott mezében jelent meg a Széna téren, és szépen lassan óriási tömeg gyűlt össze körülötte.
Szerző(k): Kiffer AnnaEgyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affiliate marketingnek és a multiplatform terjeszkedésnek a közeljövőben.
Szerző(k): Horváth TiborA közismert közösségi médiaplatformok újabban abban próbálják meg újra feltalálni magukat, hogy a legközelebbi barátainkkal és ismerőseinkkel ápolhassunk kapcsolatot. Csakhogy ezt a trendet is a TikTok készítői villantották meg először.
Szerző(k): Zádori BenceKinek a hibája, ha lecsap az influenszerre a GVH? Kik és hogyan jutottak a 2024-es Forbes lista élére? Jó reklám volt-e Budapestnek az „operás balhé” névre is keresztelt esemény? Szabó András Csuti, a Social Guru ügynökség tulajdonosa volt az Economx podcast legutóbbi vendége.
Szerző(k): Faragó JankaMostanra már több mint 219 millió forint gyűlt össze az adománygyűjtés bankszámlájára, amiből a második lakást sikerült megvásárolni állami gondozott fiatalok részére, ezáltal túlszárnyalva a szervezők eredeti várakozásait.
Szerző(k): Balatoni LillaA Demokratikus Koalíció szerdán bejelentette, hogy hűtlen kezelés miatt feljelentést tesz a Magyar Turisztikai Ügynökség által szervezett májusi Budapest Influencer Trip miatt. Az MTÜ szerint azonban a DK hazudik.
Szerző(k): Z. B.A Budapest Influencer Trip meghívott véleményvezérei azt kapták feladatul, hogy a fővárost népszerűsítsék. Ez azonban nem egészen jött össze.
Szerző(k): Zádori BenceVáltozik a vásárlói magatartás: egyre tudatosabbak a vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok.
Szerző(k): Hercsel AdélHat magyar véleményvezért vádolt meg tisztességtelen kereskedelmi gyakorlattal a Versenyhivatal.
Szerző(k): Gulyas Ábel