A Meta a választási hirdetésekkel kapcsolatos növekvő aggodalmak közepette szerdán új irányelvet vezetett be, amely megtiltja a hirdetőknek, hogy a generatív mesterséges intelligencia szoftverét politikai hirdetésekhez használják a Facebookon és az Instagramon.
Szerző(k): Horváth TiborA globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.
Szerző(k): K. G.Hónapról hónapra, lakbércsúcsok dőlnek meg. Nyolc év alatt gyakorlatilag majdnem megduplázódtak az alberletárak nem csak Budapesten, de országosan is. Egy év alatt pedig közel 14 százalékkal drágultak a kiadó ingatlanok.
Szerző(k): Koncsek RitaA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza.
Szerző(k): Horváth TiborMég augusztusban több ezer fiatal kezdi meg önállóságát és költözik el otthonról az egyetem miatt. Összegyűjtöttük, mire érdemes odafigyelni, ha valaki most köt szerződést. Sok buktató van.
Szerző(k): Horváth BalázsMár a 2010-es évek elején megjelentek az első influenszerek, akik fizetett hirdetéseket tettek ki a közösségi oldalakra csak, akkor még annyira gyerekcipőben járt a közösségimédia-marketingnek ez a területe, hogy szabályozás sem volt rá – hívta fel a figyelmet a Social Guru influenszer és marketing ügynökség vezetője a Napi.hu videó podcastjában. Szabó András „Csuti” hangsúlyozta, hogy az elmúlt 10 évben exponenciálisan növekedett az iparág, amiben dolgoznak, és ma már egyetlen márka sem engedheti meg magának, hogy a reklámstratégiájának ne legyen része egy influenszer-kampány, amiben egy, de sok esetben több személy képviseli a céget.
Szerző(k): Gáll CsongorA Meta a koronavírus óta küzd a hirdetések csökkenő számával. Mark Zuckerberg cége ezért két új eszközt is bevezet az Instagramon, amelyek célja, hogy újabb lehetőségeket nyissanak a reklámok számára, és növeljék a bevételeket.
Szerző(k): Horváth Tibor