gki_digital

10.
04.
10:41
Átalakul a Jófogás és a Vatera, ez vár ránk mostantól

Átalakul a Jófogás és a Vatera, ez vár ránk mostantól

Egy éve került hazai kézbe a Jófogás és a Vatera, ennek apropóján megvizsgáltuk, hol tart a jól ismert piacterek megújulása. Megtudtuk azt is, mi kell a Z generációs vásárlóknak, általuk milyen trendek alakítják, formálják az e-kereskedelmet. Fontos változás az is a szektorban, hogy Big Four-ernyő alá került a digitális kereskedelem kutatására szakosodott GKID, miután 100 százalékos tulajdonrészt szerzett az elemző-tanácsadó cégben a PwC.

Szerző(k): Gyöngyösi Balázs
05.
05.
11:20
Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
24.
11:46
Egy csomó magyar vásárló lemondott a készpénzről

Egy csomó magyar vásárló lemondott a készpénzről

A koronavírus-járvány jelentősen átalakította a belföldi online kiskereskedelmet, és megváltoztatta a vásárlási szokásokat is Magyarországon - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatásából. 2021-ben népszerűbbé vált a házhoz szállítás és a csomagautomatákkal való kézbesítés a vásárlók körében, a készpénzes fizetés helyét pedig a bankkártyás vásárlás vette át.

Szerző(k): Ambrus-Nagy Boglárka
01.
31.
12:18
Nagy változás a nyugdíjasok vásárlásánál, előretör az online rendelés

Nagy változás a nyugdíjasok vásárlásánál, előretör az online rendelés

A magas árak, valamint a járványügyi korlátozások és veszélyek miatt változott a nyugdíjasok bevásárlásának módja. Már az idősek egy jelentős része vásárol online, aminél ugyan plusz költségek vannak, de jelentősen kényelmesebb. Más vásárlók is az internetre mennek élelmiszerekért és drogériai termékekért - derül ki GKI Digital piackutató cég hazai felhasználók körében készült Online Retail Big Picture reprezentatív felméréséből.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
11.
17:11
Koronavírus: szeptemberben visszatérhetnek a tömeges leépítések

Koronavírus: szeptemberben visszatérhetnek a tömeges leépítések

A Jófogás a GKI Digitallal közösen mérte fel, hogy a koronavírus második hulláma milyen hatással lehet a vendéglátóiparban, a turizmusban és az idegenforgalomban dolgozókra.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
05.
07.
14:51
Bővülés és átrendeződés a magyar e-kereskedelemben

Bővülés és átrendeződés a magyar e-kereskedelemben

Az e-kereskedők az első negyedévben mintegy 9,9 millió belföldi rendelést teljesítettek, bruttó 149,6 milliárd forint értékben, ami a rendelések számában 15,9 százalékos, értékében pedig 21,4 százalékos bővülést jelent az előző év azonos időszakához képest, az eredményekre a koronavírus megjelenése is hatással volt - olvasható a GKI Digital online kiskereskedelmi gyorsjelentésében, amit az MTI tett közzé.

Szerző(k): Domokos Erika
11.
18.
09:46
Elvadult valaki a fekete pénteken

Elvadult valaki a fekete pénteken

Mintegy nyolcmillió forintért rendelt egy vásárló egy nagyobb lakás teljes berendezéséhez szükséges cikkeket, egyebek mellett konyhai gépeket, tévéket, számítógépet és házimozi-rendszert az egyik nagy internetes áruház fekete pénteki akciójának keretében - írta a hétfői Világgazdaság.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
13.
12:22
Jobban állnak a magyar cégek a digitalizációhoz

Jobban állnak a magyar cégek a digitalizációhoz

Összetettebben látják és felkészültebbnek érzik magukat a digitalizációra a magyar cégek, mint két évvel ezelőtt - mondta Dale A. Martin, a Siemens Zrt. elnök-vezérigazgatója a 2018-as digitalizációs kutatás eredményeit bemutató sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
30.
17:12
Rákaptak a magyarok az online vásárlásra

Rákaptak a magyarok az online vásárlásra

Idén az első fél évben az online kiskereskedelmi forgalom megközelítette a 180 milliárd forintot, ami 17 százalékkal, csaknem 25 milliárd forinttal haladta meg a 2017. hasonló időszakában mért adatot - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik, marketingre fókuszáló felméréséből.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
15.
17:04
Folyamatosan bővül a hazai e-kereskedelem

Folyamatosan bővül a hazai e-kereskedelem

Az idén is az az Extreme Digital került a GKI Digital online kiskereskedelmi toplistájának élére. Egy új szereplő van a tavalyi évhez képest, a szektor forgalma pedig szépen bővül - derül ki a statisztikából.

Szerző(k): Szabó Dániel