A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA koronavírus-járvány jelentősen átalakította a belföldi online kiskereskedelmet, és megváltoztatta a vásárlási szokásokat is Magyarországon - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatásából. 2021-ben népszerűbbé vált a házhoz szállítás és a csomagautomatákkal való kézbesítés a vásárlók körében, a készpénzes fizetés helyét pedig a bankkártyás vásárlás vette át.
Szerző(k): Ambrus-Nagy BoglárkaA magas árak, valamint a járványügyi korlátozások és veszélyek miatt változott a nyugdíjasok bevásárlásának módja. Már az idősek egy jelentős része vásárol online, aminél ugyan plusz költségek vannak, de jelentősen kényelmesebb. Más vásárlók is az internetre mennek élelmiszerekért és drogériai termékekért - derül ki GKI Digital piackutató cég hazai felhasználók körében készült Online Retail Big Picture reprezentatív felméréséből.
Szerző(k): Szabó DánielA Jófogás a GKI Digitallal közösen mérte fel, hogy a koronavírus második hulláma milyen hatással lehet a vendéglátóiparban, a turizmusban és az idegenforgalomban dolgozókra.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaAz e-kereskedők az első negyedévben mintegy 9,9 millió belföldi rendelést teljesítettek, bruttó 149,6 milliárd forint értékben, ami a rendelések számában 15,9 százalékos, értékében pedig 21,4 százalékos bővülést jelent az előző év azonos időszakához képest, az eredményekre a koronavírus megjelenése is hatással volt - olvasható a GKI Digital online kiskereskedelmi gyorsjelentésében, amit az MTI tett közzé.
Szerző(k): Domokos ErikaMintegy nyolcmillió forintért rendelt egy vásárló egy nagyobb lakás teljes berendezéséhez szükséges cikkeket, egyebek mellett konyhai gépeket, tévéket, számítógépet és házimozi-rendszert az egyik nagy internetes áruház fekete pénteki akciójának keretében - írta a hétfői Világgazdaság.
Szerző(k): Szabó DánielÖsszetettebben látják és felkészültebbnek érzik magukat a digitalizációra a magyar cégek, mint két évvel ezelőtt - mondta Dale A. Martin, a Siemens Zrt. elnök-vezérigazgatója a 2018-as digitalizációs kutatás eredményeit bemutató sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.
Szerző(k): Szabó DánielIdén az első fél évben az online kiskereskedelmi forgalom megközelítette a 180 milliárd forintot, ami 17 százalékkal, csaknem 25 milliárd forinttal haladta meg a 2017. hasonló időszakában mért adatot - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik, marketingre fókuszáló felméréséből.
Szerző(k): Szabó DánielAz idén is az az Extreme Digital került a GKI Digital online kiskereskedelmi toplistájának élére. Egy új szereplő van a tavalyi évhez képest, a szektor forgalma pedig szépen bővül - derül ki a statisztikából.
Szerző(k): Szabó Dániel