A vezető részvények magabiztos pluszban zárták a csütörtöki napot a piacokon.
Szerző(k): Z. B.A világ legnagyobb elektromos járműgyártója szerint a túlzott gyártási kapacitás és az árháborúk fenntarthatatlanná teszik a jelenlegi helyzetet és a mostani mintegy 130 autógyártóból jó, ha az évtized végére 20 megmaradhat a kínai piacon. A BYD alelnöke azt is közölte, hogy a kihívások ellenére továbbra is számolnak a magyarországi gyártással.
Szerző(k): G. É.Kimondottan az európai piacra fejlesztette ki új, elektromos járművekhez készült akkumulátorait a CATL. Azt egyelőre nem tudni, Debrecenben is gyártják-e majd a most bemutatott modelleket.
Szerző(k): G. É.A digitális euró „profitot” termel majd a fizetési szolgáltatóknak, az EKB gyors lépést vár. Az Európai Bizottság becslése szerint a digitális valuta bevezetése az egész euróövezetben 2,8 és 5,4 milliárd euró közötti költséggel járna.
Szerző(k): Sándor ZoltánA kínaiak dömpingellenes vámokat vetnek ki az Európai Unióból származó sertéshúsra, mivel úgy tapasztalják, jelentős kárt szenvednek el az iparágban.
Szerző(k): Sándor ZoltánMostanra a kétszázmilliót is túlszárnyalta a TikTok felhasználóinak száma, holott szabályozási nehézségekkel szembesül a kínai techóriás, és csúnyán meg is bírságolták már.
Szerző(k): Sándor ZoltánÉlőben vitázott egymással a biztonságpolitikai szakértő és Orbán Balázs az ÖT Ring című műsorában, olyan fontos témákat érintve, mint az orosz-ukrán háború, a magyar külpolitika és az energetikai szuverenitás.
Szerző(k): EconomxAz ukrán elnök szerint ha Oroszország elfoglalná a Donbaszt, hídfőállásként használhatná fel egész Európa letámadására.
Szerző(k): G. É.