Hiába fékezett le idén az infláció, nemcsak a magyarországi üzletekben, hanem a sokak által előnyösebbnek tartott ausztriai bevásárlásoknál is zsebbe kell nyúlni az alapvető termékekért. 2021-hez képest 43 százalékkal drágább az élelmiszer a sógoroknál.
Szerző(k): Thurzó KatalinEladja európai és ázsiai üzletágának egy részét a The Body Shop, amely Magyarországon is számos üzlettel rendelkezik.
Szerző(k): Zádori BenceA német drogéria üzletlánc éves bevétele rekordszintre, 13,9 milliárd euróra emelkedett tavaly, 14,4 százalékkal meghaladva az egy évvel korábbi árbevételt.
Szerző(k): Horváth TiborKlasszikus tisztítószereket használni nem kifejezetten környezetbarát húzás, van azonban egy lépés, amellyel még a problémás kiindulóponthoz képest is rengeteget tudunk rontani a helyzeten. Hogy mi is az, abba Nagy Réka, az Ökoanyu blog szerzője avatott be minket. A Rossmanntól pedig azzal kapcsolatban kaptunk információt, mennyire nyitnak a vásárlók az eladási adatok alapján a környezettudatosabb takarítási gyakorlatok felé.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennHa kozmetikumokról van szó, akkor testápolót és hidratálókrémet vásárolnak leggyakrabban a magyar nők, míg a legritkábban ampullakoncentrátumot, arcszérumot és fényvédőt tesznek a kosarukba – derült ki egy felmérésből. A reprezentatív kutatás szerint továbbra is az ár a legfontosabb szempont vásárláskor: a legtöbben maximum ötezer forintot adnak ki egy-egy termékkategóriáért.
Szerző(k): Varga CsengeElindította magyarországi működését Csehország legnagyobb online patikája, a Pilulka és hamarosan az osztrák piacon folytatják a terjeszkedést - közölte a társaság az MTI-vel csütörtökön. A Pilulka.hu célja, hogy Magyarország elsőszámú, mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.
Szerző(k): Domokos ErikaA Rossmann drogérialánc novemberben és decemberben két részletben, 70 és 120 ezer forint forint közötti összegben nyújt anyagi támogatást minden kollégának - közölte a cég. Létrehoznak egy támogatási alapot is; összesen 250 millió forintot különítettek el támogatásokra.
Szerző(k): Domokos ErikaA gyerekesek vásárolnak leginkább drogériákban és messze ők költenek a legtöbbet az ott kapható termékekre. Átlagosan havonta veszünk mosó- és takarítószereket, kéthavonta hajápolókat, testápoló készítményeket és dekorkozmetikumokat, de a személyes higiéniás termékekért ennél sűrűbben járunk a boltba - derül ki a Rossmann Magyarország megbízásából készített reprezentatív kutatásból.
Szerző(k): Domokos LászlóÉppen 50 évvel ezelőtt, 25 évesen nyitotta meg drogériáját, a "Kozmetikai cikkek piacát” Dirk Rossmann, Hannoverben - adta hírül a drogérialánc.
Szerző(k): Domokos László