A világ második legnagyobb kozmetikai lánca, a The Body Shop eladja európai és egyes ázsiai üzleteit, ezzel párhuzamosan pedig átalakul. A cég ezzel elmondása szerint döntő lépést tett egy erős fordulat stratégiájának megvalósulása felé.

Az eladásra szánt üzletrészek a The Body Shop külső globális bevételének mintegy 14 százalékát teszik ki. A lépés nem érinti a vállalat Egyesült Királyságbeli tevékenységét, valamint a globális vezető franchise-partnerekét sem, melyek országos vagy területi szinten működnek – írja a Retail Week.

Az üzletrészek eladása a régióban a vállalat közlése szerint lehetővé teszi, hogy „a stratégiailag fontos piacokat” helyezze előtérbe, mely egy „modern és dinamikus szépségápolási márka létrehozására törekszik.”

A megállapodás azt követően jött létre, hogy az az Aurelius novemberben egy 207 millió fontos (93 milliárd forintos) üzlet során felvásárolta a franchise-t a Natura & Co-tól.

Hibás termékekre adtak ki riasztást: ezek a játékok, kozmetikumok és hétköznapi tárgyak veszélyesek

Több, mint 30 termék került az Európai Unió heti sürgősségi riasztórendszerébe. A fogyasztók számára összegyűjtötték, melyek azok a hibás termékek, melyek az uniós tagállamok bármelyikében problémát okozhatnak.