A világ második legnagyobb kozmetikai lánca, a The Body Shop eladja európai és egyes ázsiai üzleteit, ezzel párhuzamosan pedig átalakul. A cég ezzel elmondása szerint döntő lépést tett egy erős fordulat stratégiájának megvalósulása felé.
Az eladásra szánt üzletrészek a The Body Shop külső globális bevételének mintegy 14 százalékát teszik ki. A lépés nem érinti a vállalat Egyesült Királyságbeli tevékenységét, valamint a globális vezető franchise-partnerekét sem, melyek országos vagy területi szinten működnek – írja a Retail Week.
Az üzletrészek eladása a régióban a vállalat közlése szerint lehetővé teszi, hogy „a stratégiailag fontos piacokat” helyezze előtérbe, mely egy „modern és dinamikus szépségápolási márka létrehozására törekszik.”
A megállapodás azt követően jött létre, hogy az az Aurelius novemberben egy 207 millió fontos (93 milliárd forintos) üzlet során felvásárolta a franchise-t a Natura & Co-tól.
Hibás termékekre adtak ki riasztást: ezek a játékok, kozmetikumok és hétköznapi tárgyak veszélyesek
Több, mint 30 termék került az Európai Unió heti sürgősségi riasztórendszerébe. A fogyasztók számára összegyűjtötték, melyek azok a hibás termékek, melyek az uniós tagállamok bármelyikében problémát okozhatnak.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Szijjártó Péter: Nem kapcsolatunk van az unióval, hanem mi magunk is az EU vagyunk
Megvan, hogy mennyi pénzért lehet hálálkodni
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat