Egy zsugorodó szektorban tudta megduplázni az eladott termékei számát a Tecno. A kínai telefongyártó idén a magyar piacra is belép.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA vállalkozói létet nem lehet tanulni, arra születni kell – mondta lapunk kérdésére Balogh Levente üzletember, a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa, Magyarország 53. leggazdagabb embere. Interjú.
Szerző(k): Horváth BalázsA magyar közvélekedés szerint igen, ugyanakkor a kutatások épp ennek az ellenkezőjét bizonyítják. Ahogy az sem igaz, hogy az énmárka építés kizárólag a harsány és magamutogató karakterek versenypályája. Egy introvertált személy sokkal többre viheti, mint azok, akik nem értik a műfaj lényegét. De mi is a hatékony énmárka és hogyan kell felépíteni, majd jól működtetni? A téma elismert hazai szakértője, László Móni válaszolt az Economx kérdéseire, akinek Titkos hírnév, személyes énmárkaépítés introvertáltként című kötete a közelmúltban jelent meg.
Szerző(k): Hercsel AdélCsak valamilyen új technológia megjelenése miatt fejlődhet tovább a reklámpiac, hiszen megfigyelhető az ipari forradalom óta, hogy a technológia fejlődése és a marketing kéz a kézben járnak. Az is egyértelműen látszik, hogy hosszútávon csak a stratégiával egybekötött PR-tevékenység működik.
Szerző(k): Gáll CsongorA márkaértéket tekintve a német távközlési cég szerezte meg az első helyet a Brand Finance 500 legértékesebb európai cégéről szóló listán.
Szerző(k): Zádori BenceA milliárdos ismét bedobott egy marketing-bombát a pocsolyába.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsMegállapodtak ugyanis az olasz Juventus FC-vel.
Szerző(k): EconomxHeteken belül Foodora lesz a Foodpanda új neve. Most az is kiderült, hogy miért vágtak bele az igencsak költséges rebrandingbe.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsMivel a megélhetési költségek sokak számára elviselhetetlenné válnak, a státusz, az ízlés és a lojalitás egyre kevésbé lehetnek fontosak a fogyasztók számára. A boltok polcairól általában gyorsan eltűnő márkás termékeket egyre inkább olcsóbb változatokra cserélik. De mi lesz így az FMCG márkákkal? Kétségbe azért nem kell esniük a márkák forgalmazóinak.
Szerző(k): Molnár Csaba