A magyar tőzsde nem bírja a magaslat levegőt, az autósok viszont örülhetnek: esett kedden a nyersolaj ára. Attól függően mozdult meg rengeteg eszközosztály árazása, hogy ki hogyan értelmezte Donald Trump első munkanapját.
Szerző(k): Sárosi ViktorAz Equilor szakértői szerint 2025 egy újabb bizonytalan év lehet a világgazdaságban, de egy csomó befektetési sztori közül lehet válogatni.
Szerző(k): Sárosi ViktorRekord számú, több mint 900 ezer használt személygépkocsi cserélt gazdát a tavalyi évben. Az eladott újautók száma viszont alig érte el a 100 ezret.
Szerző(k): Gulyas ÁbelSoha nem értékesítettek annyit a német márka M divíziójának a modelljei közül, mint a tavalyi évben. Azonban 2023-hoz képest így is csökkentek az autógyártó eladásai.
Szerző(k): Gulyas ÁbelRájár a rúd a Teslára, és így az amerikai céget tulajdonló Elon Muskra: nem elég, hogy eddig mínuszt könyvelt el a gyártó, alaposan visszaesett az eladott villanyautók darabszáma is az egyik fontos piacán, de még a Stichting Pensioenfonds ABP is megszabadult a befektetésétől.
Szerző(k): Sándor Zoltán2025-ben számos jelentős ipari beruházás indul Magyarországon, köztük a BYD és a BMW is elindítja gyártókapacitását.
Szerző(k): T. E.A Tesla segítségével próbálja mérsékelni a károsanyag-kibocsátását a Stellantis, a Toyota, a Ford, a Subaru és a Mazda. Az ACEA becslése szerint az unió 2025-ös kibocsátási céljai miatt mintegy 15 milliárd eurós bírságra számíthatnak az európai gyártók.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAlaposan átrendeződik az elektromos autók piaca Németországban, ahol az egyik legnagyobb vesztes a Tesla és az Opel, míg más gyártók részesedése az általános visszaesés ellenére nő.
Szerző(k): T. K.Alig 3 német cég került fel a világ legértékesebb tőzsdei vállalatinak listájára az EY új tanulmánya szerint, de egész Európát is alig másfél tucatnyi képviseli. A helyzet pontosan jellemzi a kontinens gazdaságának problémáit.
Szerző(k): Economx