Az ellenzéki politikus Facebook-oldalán arról számolt be, hogy a nyíregyházi akkumulátorgyárral kapcsolatos három és fél órás napirendjén elhangzott információk nagyrészét a lakosságnak is meg kellett volna ismernie, néhány üzleti titkot bemutató adatot leszámítva. Az akkumulátorgyár kapcsán ugyanis zárt ajtók mögött beszélt a városvezetés.

Lengyel azt kérdezte az önkormányzattól egyebek mellett, hogy „a munkásszállókon élő gazdasági bevándorlók a város egészségügyi ellátórendszerét veszik majd igénybe, vagy külön lesz kiépítve számukra ilyen lehetőség?”, illetve az utolsó, a polgármesternek címzett kérdésében azt tette fel, hogy a városvezető hajlandó lenne-e sormunkát vállalni ebben az akkumulátorgyárban.

Mire a polgármester válaszul beintett a momentumos képviselőnek.

– Bemutatott nekem és mindazoknak, akiket képviselek, akikért dolgozom – írja Lengyel, aki ezután bocsánatkérésre szólította fel a polgármestert, ennek azonban „nem tett eleget”. A képviselő szerint 33 éve nem történt ilyen a nyíregyházi közgyűlésen.

Felvirágoztatják a magyar gazdaságot az akkumulátorgyárak, vagy inkább rabszolgasorba taszítják?

Hazánkban egyre több akkumulátorgyár épül, a BrainBar fesztiválon ennek a hasznosságáról vitatkoztak. A jövő üzemanyaga is kérdéses, egyes szakértők szerint az akkumulátor később is velünk marad, de a hidrogén meghajtás is lehetséges megoldás. Egyes szakértők szerint pedig a tömegközlekedés vagy az autóbérlés lehet a jövő. Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkár arról beszélt, hogy a vasút a 21. század közlekedése.
Bővebben--->