A MediaMarkt saját kutatásban mérte fel vásárlói preferenciáit, amiből kiderült, hogy még mindig a termék ára a fogyasztók számára a legfőbb szempont. Ezt követi a felhasználhatóság és a funkció, míg a márka a fontossági sorrend ötödik helyére szorult.
Szilágyi Gábor, a vállalat ügyvezető igazgatója az Indexnek elmondta, hogy egyre-nagyobb az igény a saját márkás termékeik iránt, amelyek ár-érték arányban kedvezőbbek a nagy cégek áruinál.
Használt termék a környezettudatos vásárlónak
A felmérés szerint a műszaki termékek vásárlóinak is fontos szempont az energiatudatosság és a környezetvédelem. A klímavédelemmel összhangban egyre nagyobb a használt elektronikai termékek iránti kereslet – mondta Magyar Norbert, a vállalat kereskedelmi igazgazója.
Óriási üzlet a telefon-újrahasznosítás: mindenki kaszálhat vele
A magyarok vásárlók a tavalyi év utolsó negyedévében 26 százalékkal többet költöttek felújított készülékekre, mint egy évvel korábban. A legtöbben Iphone-t vagy Samsung márkájú készüléket vettek.Ha kíváncsi a részletekreKövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
Hihetetlen módszerekkel csalnak a tanulók a forgalmi vizsgán, majd veszélyeztetik a forgalmat az utakon
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban