A Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közölte, hogy a hídvizsgálatok, valamint a tavaszi próbaemelések eredményeként derült ki, hogy a híd 38 sarujából 3 már erősen elhasználódott, ezért cserélni kell őket. A saruk a híd azon speciális elemei, amelyek lehetővé teszik a hídszerkezet szabályozott mozgását, ezzel is biztosítva annak stabilitását.
A sarucsere nagy precizitást igényel, ezért csak forgalomtól elzárt hídon kerülhet rá sor, ráadásul úgy, hogy a híd szerkezetét a pillérektől pár centiméterre el kell emelni. Vagyis az MKIF lényegében kiemeli a hidat a helyéről.
Kapcsolódó
Ezért szeptember 2-től kezdődően várhatóan két hétre teljes egészében lezárják a Kőröshegyi völgyhidat.
A pályazár ideje alatt a Budapest felől érkezőknek Zamárdi felső / Siófok nyugat csomópontban kell elhagyni a pályát és Balatonszárszónál tudnak visszatérni, míg az országhatár felől közlekedőknek Balatonszárszó csomópontban kell elhagyni a pályát és Zamárdi felső / Siófok nyugatnál tudnak visszatérni rá.
Teljesen felfordul Budapest, igazi pokol vár az autósokra
Az ünnepi hosszú hétvégén számos korlátozásra és lezárásra kell készülni a fővárosban.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Itt az újabb balatoni jégpálya
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni