Október 31-én először nyitja meg kapuját az ecipo.hu első fizikai áruháza, ráadásul az egyik legforgalmasabb és legnagyobb bevásárlóközpontban – írja a Blikk.

Az ecipo.hu áruházában a legszélesebb termékkategória a cipőké, de az oldalon más divatkiegészítőket is táskáktól esernyőkön át pénztárcákig minden megtalálható. Október végétől pedig már személyesen is lehet válogatni a webáruház által forgalmazott termékek közül, ugyanis pénteken megnyílik a márka első magyarországi üzlete a budapesti Árkád bevásárlóközpontban.

Az online térből már ismert prémium, sportos és hétköznapi kollekciók mostantól személyesen is elérhetők a 400 négyzetméteres üzletben.

Az ecipo.hu az eobuwie.hu online platformhoz kapcsolódó nemzetközi divatmárka, amely több mint 800 luxusmárkát foglal magába, többek között  Guess, Karl Lagerfeld, Nine West, Tommy Hilfiger, Calvin Klein és Hugo Boss termékek közül is válogathatnak a vásárlók.

Az október 31-ei nyitás alkalmából az ecipo.hu üzlet minimum 34 000 Ft vásárlás esetén 20 százalék kedvezményt kínál bizonyos márkájú táskákra, bokacsizmákra és fűzős bakancsokra 2025. október 31. és november 5. között.

Az üzlet hétfőtől szombatig 10:00–21:00, vasárnap 10:00–19:00 között tart nyitva.

Az olcsó kínai webshopok a magyar áruházak harmadánál forgalomcsökkenést okoztak

Ugyan továbbra is növekedésre számít a hazai webáruházak többsége, a versenyhelyzet komoly, mivel a Temu és más nemzetközi piacterek is nagy nyomást gyakorolnak az egyes szegmensekre.
Bővebben>>>